Hacıllı - Ağva (Göksu deresi)

June 17, 2022
June 2022

near Hacılı, İstanbul (Türkiye)

Hacıllı köyünden Ağva'ya Göksu deresi boyunca yürüdük. İlk 5 km derenin kenarındaki patikadan, daha sonra köy yolundan ve Ağva'ya 4km kala asfalttan yürüdük. Yolda çeşme yok. Dere çok güzel, mayonuzu alın yanınıza. Isırgan otlarına v.s. karşı uzun kollu tişört ve uzun pantolon giymenizi tavsiye ederim. Kolay ve keyifli bir parkur.
Hacıllı'dan yürüyüşe saat 08:30 da başladık. 13:00 de Ağva otobüs garajındaydık. Hacıllı'ya araç bıraktıysanız :

Ağva - Şile otobüsüne binilecek. Osmanköy sapağı'nda inilecek, Sapak'dan Sortullu köyü yoluyla yaya Hacıllı kamp alanı 7 km. Yürüyebilirsiniz veya otostop yapabilirsiniz bizim gibi.

13:00 2142Y Ağva Merkez kalkış. Osmanköy sapağından geçiyor
14:30 Ağva Merkez kalkış. Geçiş yerini sorun
15:15 2356O Ağva Merkez kalkış Osmanköy sapağından geçiyor
16:30 Ağva Merkez kalkış. Geçiş yerini sorun
17:15 Ağva Merkez kalkış. Geçiş yerini sorun.
17:45 Ağva Merkez kalkış. Geçiş yerini sorun.
18:30 2356OAğva Merkez kalkış. Osmanköy sapağından geçiyor
Ayrıca Pazartesi ve Cuma günler Ağva'dan direk Hacıllı'ya saat 17:00 gibi bir minibüs var ancak saatleri tekrar teyit etmekte fayda var.