Gümüşhane Kültür Parkurları. 4.Gün Hanzarya Boğazı - Olucak Köyü (İmera)

Photo ofGümüşhane Kültür Parkurları. 4.Gün Hanzarya Boğazı - Olucak Köyü (İmera) Photo ofGümüşhane Kültür Parkurları. 4.Gün Hanzarya Boğazı - Olucak Köyü (İmera) Photo ofGümüşhane Kültür Parkurları. 4.Gün Hanzarya Boğazı - Olucak Köyü (İmera)

July 16, 2018
July 2018

near Olucak, Gümüşhane (Türkiye)

Sabah 8:30 kötü bir kahvaltı sonrası yoldayız. Allahtan her tarafı sis basmış bu görsel şölen biraz moralimizi düzeltiyor.

Yol çok güzel. Hemen başlangıçta muhteşem manzaralı ilk kilise ile tanışıyoruz.Şapeller ve Kiliseler bu gün çok fazla...

Krom Köyüne kadar indikten sonra araç yolundan tepede bulunan ve en iyi durumdaki Alikinoa Kilisesinide görüp tekrar patikamıza yöneliyoruz.

Dere yatağına kadar güzel bir patika sonrası çıkışta otlar yüzünden biraz zorlanıyoruz. Yıkık kiliseyi kendinize hedef alın. Patika sonunda bizi Sarıoğlu Mahaalesine getiriyor burada su takviyesi yapabilirsiniz.

Sarıoğlu Mah.sinden tepeye çıktığınızda GOFRAKOL Geçişi için patikaya giriyoruz. Çok yağmurlu havalarda parkuru 3 km kadar uzatsada anayolu takiple Olucak köyüne inin. Bu bölüm çok kullanılmadığından bozulmuş ve riskli bir yan geçiş içeriyor..

Geçiş ile birlikte İmera Manastırına gelip buradan sert inişle Olucak Köyüne varıyoruz. Konaklama Cami girişindeki bölüm. Burada Tuvalet ve su var. Bakkal yok.