Gučevo

April 26, 2021
April 2021

near Banja Koviljača, Central Serbia (Serbia)

25. april
Gučevo, drugi dan akcije iznenađenja
učesnika 56

Od smeštaja Vile Kovilje krenuli smo ka parku i početku markirane staze kod Tri česme. S obzirom da sam imao peh jer je moj gps prestao da radi u subotu veliku pomoć u vođenju akcije imao sam od Marije K.
Staza vodi najpre ulicama Banje Koviljače pa se strmo penje do ulaska u šumski deo. S obzirom da to da smo imali dovoljno vremena na raspolaganju nismo forsirali tempo na usponu.
U završnom delu staze nailazimo na plave trake, saznajemo da u 10 h kreće moto trka i da moramo da se sklonimo sa tih staza. Srećom do starta izlazimo svi na plato kod spomenika gde pravimo dužu pauzu. Deo grupe je samostalno izašao na vrh koji je u neposrednoj blizini spomenika i gde se takođe odvijala moto trka.

U nastavku moramo da hodamo asfaltnim putem jedno vreme zbog pomenute trke, tek na drugom ukrštanju sa markiranom stazom odlučujemo da krenemo njom iako i tu vise plave trake jer ne vidimo i ne čujemo motore. Staza prolazi pored vidikovca Kam. Završni deo je sa par detalja gde se markacija pomalo gubi ali se pravac spuštanja lako uočava pa se ubrzo ponovo nailazi na markacije. Kraj staze je kod etno kompleksa Sunčana reka.

Posle relaksacije u Sunčanoj reci sledio je povratak za Suboticu.