Groenlàndia, Narsaq, ruta de la Mina, Cascada, Tunulliakfik, Narsaq

Photo ofGroenlàndia, Narsaq, ruta de la Mina, Cascada, Tunulliakfik, Narsaq Photo ofGroenlàndia, Narsaq, ruta de la Mina, Cascada, Tunulliakfik, Narsaq Photo ofGroenlàndia, Narsaq, ruta de la Mina, Cascada, Tunulliakfik, Narsaq

September 1, 2017
August 2017

near Narsaq, Kujalleq (Grenlandia)

(En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Groenlàndia) Ruta el 22/08/2017; 14 km; +280 -280; 4,5 hores. Cinquena excursió organitzada amb el següent itinerari: Casa a Narsaq, ruta de la Mina, Cascada, fiord Tunulliakfik, platja de la badia. Participants: Els onze participants. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil.

Ens hem despertat a la casa que fa funcions d’alberg pels viatgers que venim a aquesta terra i després d’esmorzar sortim per començar una nova caminada. El programa deia “hostel”, però és una casa particular, amb un parell de cabanes exteriors. En una ciutat de 1300 habitants, hem anat a parar a 2,5 quilòmetres lluny. A mi m’ha tocat una cabana al costat, però he de dir que cap problema; no està malament i comparteixo amb l’Oscar, un bon company de viatge.

El valor del lloc on estem és la badia on s’hi queden molts icebergs (la majoria petits). Estem al costat del poble de Narsaq. Hi vam arribar ahir després d’un dia organitzativament curiós. Ens vam passar tot el matí a la cabana Poulsen (Malaquies) esperant la barca amb el grup que ens venia a substituir i... ...