Grindelwald, First, Högenweg, Bachsee, Bachsalpsee

Photo ofGrindelwald, First, Högenweg, Bachsee, Bachsalpsee Photo ofGrindelwald, First, Högenweg, Bachsee, Bachsalpsee Photo ofGrindelwald, First, Högenweg, Bachsee, Bachsalpsee

July 19, 2019
July 2019

near Grindelwald, Canton de Berne (Switzerland)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Interlaken) Ruta el 6/07/2019; 8 km; +200 -200; 4,5 hores. (Pujada i baixada amb el telefèric amb un desnivell de 1100m). Excursió amb el següent itinerari: First, Högenweg, Bachsee. Participants: Dolors, Joan i Miquel. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: Interlaken es va desenvolupar a partir del 1281 amb l’existència del monestir de Sant Agustí.

Avui el programa és pujar fins a First, aprofitant el telefèric que s’enfila des de Grindelwald i fer la ruta panoràmica fins als llacs de Bachsee. Com sempre ens despertem a la mateixa hora i aviat estem en marxa i deixem les dues autocaravanes ben aparcades al càmping. El nom d’Interlaken ve de la seva situació entre els llacs de Thun i Brienz; el nom es va adoptar l’any 1891 en substitució de l’antic: Aarmühle, que provenia del riu Aare. La importància d’Interlaken va començar a partir de l’existència, el 1281, d’un monestir de l’orde de Sant Agustí.

També, com sempre, aquesta és l’hora del matí que fa fresca i l’aire està seré i tranquil, per tant tenim cada dia una bona vista de l’Aare.

A Grindelwald pugem al telecabina que va a First. Una curiositat que he llegit (però no he pogut confirmar) és que a Suïssa si tens una mascota com un conill, no en pots tenir un, n’has de tenir dos i això es relaciona amb una llei sobre el... ...