Greece, Thessaly, Platanákos, Μουζάκι, Φαράγγι Ανθοχώριου, Κορυφή Καζάρμα

Photo ofGreece, Thessaly, Platanákos, Μουζάκι, Φαράγγι Ανθοχώριου, Κορυφή Καζάρμα Photo ofGreece, Thessaly, Platanákos, Μουζάκι, Φαράγγι Ανθοχώριου, Κορυφή Καζάρμα Photo ofGreece, Thessaly, Platanákos, Μουζάκι, Φαράγγι Ανθοχώριου, Κορυφή Καζάρμα

November 6, 2018
November 2018

near Platanákos, Thessaly (Greece)

Δεδομένα διαδρομής: (με επιστροφή στο Ανθοχώρι)
Απόσταση περίπου: 20 χιλ/τρα
Ώρες πορείας: 8 & 30΄ ώρες
υψομετρική Διαφορά ανάβασης: 1.370 μέτρα
Είναι μια υπέροχη διαδρομή στα μονοπάτια Β20 και Β22, μέσα στο καταπράσινο φαράγγι του Ανθοχωρίου που καθάρισε και σηματοδότησε ο ΕΟΣ Καρδίτσας.
Το μονοπάτι είναι ίσως από τα ομορφότερα των Αγράφων, γιατί συνδυάζει το φαράγγι με το αλπικό τοπίο του ορεινού Όγκου της «Καζάρμας».
Την περπατήσαμε την πρώτη Κυριακή του Νοεμβρίου με το σύλλογο της «Υπαιθρίου Ζωής Λάρισας» και απολαύσαμε την ομορφιά του τοπίου που μας χάρισε υπέροχες στιγμές και ευχάριστα συναισθήματα.
Έτσι νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον ΕΟΣ Καρδίτσας και επίσης να του δώσουμε τα συγχαρητήρια μας για την άριστη σχεδίαση και σηματοδότηση της διαδρομής.
Το μονοπάτι αρχίζει από το φαράγγι του Ανθοχωρίου (μονοπάτι Β20), με τον ανακαινισμένο Νερόμυλο και το λιθόστρωτο καλντερίμι που μας οδηγεί στους καταρράκτες.
Στη συνέχεια περνάμε πρώτα από το ξενοδοχείο «Μοντανέμα» και έπειτα διασχίζουμε ένα πανέμορφο δάσος από έλατα,πλατάνια και οξιές που μας οδηγεί στην παλιά πέτρινη τοξωτή γέφυρα «Καμάρα».
Μετά από το λιβάδι του «Σταλιτσιάκου» το μονοπάτι διασπάται σε δύο. Εμείς για να πάμε στον προορισμό μας, ακολουθούμε τη βορειοδυτική (ΒΔ) κατεύθυνση στο μονοπάτι Β22.
Μετά από ανατολική (Α) πορεία μισής ώρας, σε σχετικά κακοτράχαλη πλαγιά, φτάνουμε στα μαντριά στη θέση «Εννέα Βρύσες».
Από το σημείο αυτό που βρίσκεται και η βάση του όγκου της «Καζάρμας», ανεβαίνουμε στο Αλπικό τοπίο.
Εδώ η διαδρομή δυσκολεύει λίγο, λόγω της σχετικά απότομης κλίσης και του πετρώδες εδάφους, αλλά μετά όταν φτάνουμε στα λιβάδια η πορεία μας γίνεται πιο ήπια.
Τέλος φτάνουμε στη θέση «Ζυγουρολίβαδο» στην κορυφή «Καζάρμα»(1977μ.).
Στην κορυφή βρίσκεται ένα εγκαταλειμμένο παλαιό πέτρινο πυροφυλάκιο, το οποίο εξωτερικά βρίσκεται σχετικά σε καλή κατάσταση.

Route data: (returning to Anthochori)
Approximately 20 km
Walking hours: 8 & 30 hours
altitude difference: +1,370 meters.
It is a wonderful journey along the B20 and B22 trails, in the green gorge of «Anthochori», which was cleaned and marked by society of «EOS Karditsas».
The path is probably one of the most beautiful of «Agrafa», because it combines a green gorge with the alpine landscape of the mountainous "Kazmaras" peak.
We walked her on the first Sunday of November with our society of “Ypaithrios zoi Larissas" and enjoyed the beauty of the landscape that gave us wonderful moments and pleasant emotions.
So we feel the need to thank “EOS Karditsas” and give it our congratulations for the excellent design and signaling of the route.
The path starts from the gorge of Anthochori (path B20), with the renovated Watermill and the cobbled road that leads us to the waterfalls.
Then we go first from the hotel "Mοntanema" and then cross a beautiful forest of fir, plane trees and beech trees that leads us to the old stone arched bridge "Kamara".
After the "Stalitsiakos" grass land, the path is split into two. In order to get to our destination, we follow the northwest (NW) direction on the B22 trail.
After an eastern (A) half hour course, on a relatively sloping hillside, we reach the pens at the location of 9 fountains "Ennia bryses ".
From this point on the base of the "Kazarma" volume, we are climbing the Alpine landscape.
Here the route is a bit difficult due to the relatively steep slope and the rocky terrain, but then when we get to the meadows our course becomes gentler.
Finally, we arrive at the "Zyguroilovado" at the top "Kazarma" (1977m).
At the top there is an abandoned old stone guard room, which is on the outside relatively in good condition.