Photo ofGreece, Thessaly,Olympus, Κάτω Όλυμπος, Ραψάνη, Kορυφή Μεταμόρφωσης, Καλλιπεύκη (part of the National path Ο2) Photo ofGreece, Thessaly,Olympus, Κάτω Όλυμπος, Ραψάνη, Kορυφή Μεταμόρφωσης, Καλλιπεύκη (part of the National path Ο2) Photo ofGreece, Thessaly,Olympus, Κάτω Όλυμπος, Ραψάνη, Kορυφή Μεταμόρφωσης, Καλλιπεύκη (part of the National path Ο2)

13 mi
April 18, 2018
April 2018

near Rapsáni, Thessaly (Greece)

Greece, Thessaly, mount Olympus, Κάτω Όλυμπος, Ραψάνη, κορυφή Μεταμόρφωσης, Καλλιπεύκη (part of the National path O2) (μέρος του εθνικού μονοπατιού Ο2).
Ώρες διαδρομής : 7 h
βαθμός δυσκολίας : 2
Απόσταση : περίπου 21 χιλ/τρα.
Το ξεκίνημα της διαδρομής μας αρχίζει μόλις μπαίνουμε στη Ραψάνη, μετά την διασταύρωση του ασφαλτόδρομου που κατευθύνεται δεξιά προς την Κρανιά Ολύμπου και τον Πυργετό. Ανεβαίνουμε μία ανηφόρα σε ένα τσιμεντόδρομο και μετά από μία ανοικτή στροφή στρίβουμε αριστερά σε στενό σχετικά δρόμο που μας οδηγεί σε άλλο δρόμο που έρχεται από την κεντρική πλατεία της Ραψάνης και κατευθύνεται βόρεια προς την ράχη έξω από το χωριό.
Μετά από μία βρύση φτάνουμε σε μονοπάτι που ακολουθούμε, συνεχίζοντας στη πλάγια μέχρι να συναντήσουμε ένα χωματόδρομο με ενδεικτικό στύλο με την ταμπέλα του εθνικού μονοπατιού Ο2.
Ακολουθούμε τον χωματόδρομο μέχρι να συναντήσουμε στο αριστερό μας χέρι σηματοδοτημένο μονοπάτι που μας οδηγεί στη βρύση Χατζή.
Σε μισή ώρα πορείας περίπου, φθάνουμε στο σταυρό, όπου ένα μονοπάτι δεξιά πάει προς την κορυφή Γκόλιανη, αριστερά προς τον Πρ. Ηλία και πιο δίπλα αριστερά και κάτω προς τη Ραψάνη. Εμείς πάμε ευθεία δυτικά. Μετά από μία ώρα φθάνουμε σε δασικό δρόμο. Δεξιά μας υπάρχει ένα κυνηγητικό καταφύγιο. Ακολουθούμε το δρόμο ευθεία, έως τη στροφή δεξιά, όπου μπροστά μας υπάρχει ταμπελα που μας οδηγεί στο μονοπάτι το οποίο κατευθύνεται μέσα στο δάσος.
Βγαίνοντας από το δάσος, συναντούμε ένα μικρό ρέμα με νερό το οποίο ακολουθούμε αριστερά για 500 μ. περίπου, όπου περνούμε απέναντι στον αγροτικό δρόμο πού μας οδηγεί βόρεια επάνω στο δρόμο Κρανιάς -Καλλιπεύκης.

Route hours: 7 h
Distance: about 21 mm / tra.
(Part of National path O2)
The beginning of our route starts as soon as we enter the village of “Rapsani”, after the crossroad of the asphalt road heading right to “Krania Olympus” and “Pyrgetos”.
We climb a hill on a cement road and after an open turn we turn left into a narrow road that leads us to another road that comes from the main square of “Rapsani” and heads north to the ridge outside the village.
After a tap, we reach a path that we follow, continuing on the side until we meet a dirt road with an indicative pole with the sign of the national trail O2.
We follow the unpaid road until we meet on our left hand a marked path that leads us to “Hatzi” fountain.
Approximately half an hour, we reach the cross, where a path right goes to the top of “Goliani” peak, left to “Pr. Elias” and more to the left and down to “Rapsani”. We go straight west. After an hour we reach a forest road. On our right there is a hunting lodge.
We follow the road straight to the right, where there is a sign that leads us to the path that leads through the forest.
Going out of the forest, we come across a small stream of water, which we follow left for about 500 m, where we pass across the country road that leads us north up the Krania-Kallipekis road.

Αλώνι Αϊ Λια

Εκκλησάκι Μεταμόρφωσης

Θέση Λιβαδάκι

Κορυφή Μεταμόρφωσης Κ Ολύμπου

Η Κορυφή Μεταμόρφωσης Κ Ολύμπου (παλαιά ονομασία Βαρδακάρης).