Photo ofGreece , Thessaly Olympos, Όλυμπος Κοκκινοπηλός, Ρέμα Σταλαγματιάς, Κορυφή Φλάμπουρο Photo ofGreece , Thessaly Olympos, Όλυμπος Κοκκινοπηλός, Ρέμα Σταλαγματιάς, Κορυφή Φλάμπουρο Photo ofGreece , Thessaly Olympos, Όλυμπος Κοκκινοπηλός, Ρέμα Σταλαγματιάς, Κορυφή Φλάμπουρο

July 2, 2017
October 2014

near Kokkinopilós, Thessaly (Greece)

Η πορεία μας ακολουθεί το ευρωπαϊκό μονοπάτι μεγάλων διαδρομών Ε4 και κατευθύνεται προς τις ψηλότερες κορυφές του Ολύμπου.
Η διαδρομή ξεκινά από το χωριό «Κοκκινοπηλός» ή «Κοκκινοπλός» που είναι χτισμένο στις πλαγιές του Ολύμπου σε υψόμετρο 1.250 μέτρων και αποτελεί το ορεινότερο χωριό του νομού Λάρισας.
Η πορεία μας αρχίζει από την κεντρική πλατεία του χωριού όπου βρίσκεται και η εκκλησία της «Αγίας Παρασκευής» και κατευθύνεται νοτιοανατολικά (ΝΑ) ακολουθώντας τους δρόμους και τα σοκάκια του χωριού. Όταν φτάσουμε στα τελευταία σπίτια του χωριού, βρίσκουμε το διεθνές μονοπάτι Ε4, από όπου συνεχίζουμε ανηφορικά στο μονοπάτι μέχρι το κιόσκι.
Μπαίνοντας στο ρέμα κατευθυνόμαστε Νότια μέσα στη χαράδρα της Σταλαγματιάς και ανεβαίνουμε με καγκέλια μέχρι να συναντήσουμε τον χωματόδρομο που έρχεται από τα Καλύβια.
Από εκεί ακολουθούμε πορεία Βορειοανατολική (ΒΑ), και αφού περάσουμε την χαράδρα από αβαθές σημείο, ανεβαίνουμε σχεδόν κάθετα προς την κορυφή Φλάμπουρο.

Our course follows the European path of long E4 routes and is heading towards the highest peaks of Olympus.
The route starts from the village "Kokkinopilos" or "Kokinoplos" which is built on the slopes of Mount Olympus at an altitude of 1,250 meters and is the mountainous village of the prefecture of Larissa.
Our course starts from the central square of the village where the church of "Agia Paraskevi" is located and it is heading southeast (SE) following the streets and alleys of the village. When we reach the last houses of the village, we find the international path E4, from where we continue uphill to the path to the gazebo.
Entering the stream we head south into the ravine of «Stalaghira» and we go up with kagelli until we meet the dirt road that comes from “Kalyvia” village.
From there we follow the Northeast (BA) course, and after passing the ravine from shallow point, we climb almost vertically towards the «Flambouro» peak.