Photo ofGreece, Thessaly ,Olympos, Κάτω 'Ολυμπος, Καλλιπέυκη, Κορυφή Μεταμόρφωσης, Βρύση Κατή Photo ofGreece, Thessaly ,Olympos, Κάτω 'Ολυμπος, Καλλιπέυκη, Κορυφή Μεταμόρφωσης, Βρύση Κατή Photo ofGreece, Thessaly ,Olympos, Κάτω 'Ολυμπος, Καλλιπέυκη, Κορυφή Μεταμόρφωσης, Βρύση Κατή

November 6, 2017
January 2015

near Kallipéfki, Thessaly (Greece)

Περιγραφή Διαδρομής
Ώρες διαδρομής : 6 ώρες με επιστροφή.
βαθμός δυσκολίας : 1+
Απόσταση : περίπου 15 χιλ/τρα.
Το ξεκίνημα της διαδρομής μας αρχίζει από το κέντρο της Καλλιπεύκης. Κατευθυνόμαστε ανατολικά (Α) από το Σχολείο, στην πλατεία, μετά βορειοανατολικά (ΒΑ) στον δρόμο πίσω από την εκκλησία, και παίρνουμε τον ασφαλτόδρομο προς την Πατωμένη.
Όταν φτάσουμε στην Πατωμένη στην δεξιά πλευρά του ασφαλτόδρομου υπάρχει μία ξύλινη παράγκα και μία πετρόκτιστη βρύση. Πίσω και αριστερά της βρύσης ξεκινά το μονοπάτι μέσα στο δάσος. Σε τριάντα λεπτά περίπου βρίσκουμε τον δασικό χωματόδρομο που ενώνει την Πατωμένη με την περιοχή Τσαίρια Γκόλιανης ,τον οποίο ακολουθούμε έως μία απότομη στροφή αριστερά. Εδώ είναι η θέση Χούχλος και εμείς αφήνουμε τον δρόμο ακριβώς στην στροφή και ανηφορίζουμε στο μονοπάτι ανατολικά (Α).
Βρισκόμαστε πλέον στο μονοπάτι για ένα χρονικό διάστημα 30 λεπτών περίπου. Μετά θα συναντήσουμε ξανά τον δασικό δρόμο, τον οποίο ακολουθούμε για 150 μ. περίπου μέχρι να βρούμε και πάλι το μονοπάτι δεξιά μας.
Όταν συναντήσουμε μέσα στο μονοπάτι μικρό προσκυνητάρι αρχίζουμε να ανηφορίζοντας νότια (Ν) σε ευδιάκριτο μονοπάτι έως την κορυφή της Μεταμόρφωσης.
Από την κορυφή κατηφορίζουμε από την ανατολική πλευρά της, προς τον μικρό εξωκλήσι της Μεταμόρφωσης που βρίσκεται επάνω στον δασικό χωματόδρομο.
Στη συνέχεια ακολουθούμε τον δασικό χωματόδρομο νοτιανατολικά (ΝΑ) και στην πρώτη διασταύρωση που θα συναντήσουμε στρίβουμε βορειοανατολικά (ΒΑ) με κατεύθυνση και προορισμό τη βρύση του Κατή. Προκειμένου να ολοκληρώσουμε την ωραία βόλτα μας πρέπει να επισκεφτούμε και την τεχνική λίμνη Κατή, η οποία βρίσκεται βορειοανατολικά (ΒΑ) σε απόσταση 200μ μετά την βρύση Κατή.
Η επιστροφή γίνεται από το ίδιο μονοπάτι χωρίς να ανέβουμε πάλι στην κορυφή της Μεταμόρφωσης.

Route Description
Route hours: 6 hours return.
degree of difficulty: 1+
Distance: about 15 mm / tra.
The beginning of our journey starts from the center of small town "Kallippeki". We head east (A) from the School, into the square, after the northeast (BA) on the road behind the church, and take the asphalt road to "Padomeni" (the recreation area in the forest, where there is the church of the Assumption of the Virgin Mary and a fountain with wonderful cold water).
When we reach Padomeni on the right side of the asphalt road there is a wooden crag and a stone-built faucet. Back and left of the tap begins the path in the forest. In about thirty minutes, we find the wooded dirt road that connects Padomeni with the area Tsariya Goliani, which we follow up to a sharp turn to the left. Here is the location of Houhlos and we leave the road just on the turn and climb the path east (A).
We are now on the path for a period of about 30 minutes. Then we will meet again the forest road, which we follow for about 150 meters until we find again the path to our right.
When we meet in the path of a small wanderer, we begin to climb south (N) on a distinct path to the top of Metamorphosis.
From the top we descend from the east side, towards the small chapel of Metamorphosis located above the forest dirt road.
Then we follow the forest road south-east (SE) and at the first junction we meet we turn north-east (BA) with direction and destination of Kati's fountain. In order to complete our nice walk, we also have to visit the technical lake Kati, which is located northeast (NE) at a distance of 200m after the Kati fountain.
Returning from the same path without going back to the top of Metamorphosis.

Πατωμένη

18-IANOYAPIOS-15 14:18:19

Βρύση Καλλιπεύκη

Βρύση Κατή

24-AUG-14 11:17:55

Εικονοστάσι μονοπατι Μεταμορφωση

Εκκλησάκι Μεταμόρφωσης

Το μικρό και απέριττο εκκλησάκι της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στη βάση της Ανατολικής πλευράς της ομώνυμης κορυφής του Κάτω Ολύμπου.