Greece Thessaly Μαυροβούνι Έλαφος, κορυφή Ασβεσταριές

Photo ofGreece Thessaly Μαυροβούνι Έλαφος, κορυφή Ασβεσταριές Photo ofGreece Thessaly Μαυροβούνι Έλαφος, κορυφή Ασβεσταριές Photo ofGreece Thessaly Μαυροβούνι Έλαφος, κορυφή Ασβεσταριές

May 17, 2021
April 2021

near Élafos, Thessaly (Greece)

Το Μαυροβούνι, λόγω του ύψους που έχει (1054 μέτρα), σχηματίζει ένα ξεχωριστό ορεινό όγκος στην Ανατολική Θεσσαλία ανάμεσα στο Πήλιο και τον Κίσσαβο, βασικά όμως είναι η συνέχεια του Πηλίου και θεωρείται ως μία έξαρσης αυτού.
Η Έλαφος ή Βουλγαρινή είναι ένα πανέμορφο χωριό του Δήμου Αγιάς σε υψόμετρο 480 μέτρα στις δυτικές πλαγιές του ορεινού όγκου του Μαυροβούνιου. Αυτή θα είναι η αφετηρία μας για την διαδρομή που θα περπατήσουμε στο πανέμορφο δάσος.
Τη διαδρομή μέχρι την ψηλότερη κορυφή «Σκούτλη» την έχουμε περιγράψει στην παλαιότερη ανάρτηση μας στο wikiloc, "Greece, Thessaly, Μαυροβούνι, Έλαφος-Κορυφή Σκούτλη (Επιστροφή) (Τμήμα του εθνικού μον. Ο2) (Part of the National path O2)"στην οποία σας παραπέμπουμε για περισσότερες πληροφορίες.
Από τη κορυφή «Σκούτλη» (1054 μ.) συνεχίζουμε πάντα με Ανατολική κατεύθυνση (Ε) σε δασικό χωματόδρομο και υστέρα ακολουθούμε τη ράχη της εν λόγω κορυφής μέσα σε πυκνό δάσος με ψηλές βελανιδιές. Ακολουθώντας τη ράχη βρίσκουμε μικρότερη βραχώδη κορυφή και αφού περάσουμε μικρό αυχένα καταλήγουμε κάτω από την κορυφή «Ασβεσταριές». Με την ίδια κατεύθυνση (Ανατολικά) ανεβαίνουμε στη δασωμένη κορυφή του προορισμού μας.
Mavrovouni, due to its height (1054 meters), forms a separate mountain mass in Eastern Thessaly between Pelion and Kissavos, but basically it is the continuation of Pelion and is considered as an outgrowth of it.
Elafos or Voulgarini is a beautiful village of the Municipality of Agia at an altitude of 480 meters on the western slopes of the Montenegrin massif. This will be our starting point for the route we will walk through the beautiful forest.
We have described the route to the highest peak "Skootli" in our oldest post on wikiloc, "Greece, Thessaly, Mavrovouni, Elafos-Korifi Skoutli (Return) (Part of the National path O2)" to which we refer you for more information.
From the peak "Skoutli" (1054 m.) we always continue in an Eastern direction (E) on a forest dirt road and then we follow the ridge of the said peak in a dense forest with tall oaks. Following the ridge we find a smaller rocky peak and after crossing a small neck we end up below the "Asvestaries" peak. In the same direction (East) we climb to the wooded peak of our destination.

΄Έλαφος (Βουλγαρινή)

Καμπάνα Παναγιά Ελαφος

Χωμ αρχή μονοπατιού

Χωματοδρομος μονοπάτι απέναντι

Κορυφή Γεροθανάσης

Ταμπέλα μονοπάτι για Σκούτλη

Διστυχώς την έχουνε σπάσει!

Κορυφή Σκούτλη

Διασταύρωση μονοπατιών

Photo ofΧωματόδρομος Δασικός Σκούτλη (' Skoutli Dirt Road') Photo ofΧωματόδρομος Δασικός Σκούτλη (' Skoutli Dirt Road') Photo ofΧωματόδρομος Δασικός Σκούτλη (' Skoutli Dirt Road')

Χωματόδρομος Δασικός Σκούτλη (' Skoutli Dirt Road')

Προσοχή μετά την κορυφή «Σκούτλη» περιμετρικά και στη γύρο κοντινή περιοχή αυτής, πρέπει να αποφύγουμε τα παλαιά συρματοπλέγματα που είναι διάσπαρτα μετά την κορυφή και λειτουργούν ως εμπόδια στην πορεία μας. Τα παλαιά συρματοπλέγματα εκτείνονται από την άκρη του δασικού δρόμου προς τα βόρεια περιμετρικά της κορυφής «Σκούτλη». Προκειμένου να τα αποφύγουμε τελείως, καλό είναι να κινηθούμε κοντά σε αυτόν το δασικό χωματόδρομο όπου έχουμε σημειώσει εδώ ως “waypoint”. Η φωτογραφία DSC00177 περιέχει τις συντεταγμένες του σημείου.

Photo ofΔασικός χωματόδρομος ράχη για Ασβεσταριές Photo ofΔασικός χωματόδρομος ράχη για Ασβεσταριές Photo ofΔασικός χωματόδρομος ράχη για Ασβεσταριές