Photo ofGreece, Thessaly ,Κίσσαβος(Όσσα), Στόμιο,Κορυφή Κισσάβου,Καταφύγιο ΕΟΣ (Μονοπάτι Α) Photo ofGreece, Thessaly ,Κίσσαβος(Όσσα), Στόμιο,Κορυφή Κισσάβου,Καταφύγιο ΕΟΣ (Μονοπάτι Α) Photo ofGreece, Thessaly ,Κίσσαβος(Όσσα), Στόμιο,Κορυφή Κισσάβου,Καταφύγιο ΕΟΣ (Μονοπάτι Α)

7 hours
June 21, 2017
June 2017

near Stómio, Thessaly (Greece)

Από την παράκαμψη του αυτοκινητόδρομου του Στομίου, στην Νότια πλευρά της ασφάλτου υπάρχει αγροτικός χωματόδρομος από όπου ξεκινά η διαδρομή μας.
Μετά από πορεία 500μ. στον αγροτικό δρόμο, συναντάμε το μονοπάτι αριστερά ανάμεσα από την αγροικία και μία αποθήκη. Διασχίζοντας το αγρόκτημα ανηφορίζουμε με νοτιοδυτική Ν.Δ. κατεύθυνση, μέχρι να συναντάμε έναν άλλο αγροτικό δρόμο. Όταν βρεθούμε σε αυτόν το δρόμο, ακριβώς απέναντι αρχίζει η διαδρομή μέσα στο δάσος.
Μετά από ανάβαση περίπου δυόμιση (2 & 30 h) ωρών φθάνουμε στο ασφαλτόδρομο Σπηλιάς- Καρίτσας. Το μονοπάτι συνεχίζει απέναντι μέσα στο δάσος. Από αυτό το σημείο, σε δύο ώρες (2 h) βρίσκουμε μία βρύση με ποτίστρα και λίγο πιο επάνω συναντάμε τον δρόμο που πάει στο καταφύγιο του ΕΟΣ Λάρισας.
Εμείς διασχίζουμε τον χωματόδρομο και ακολουθώντας την ράχη που βρίσκεται μπροστά μας. Με κατεύθυνση νότια, ανεβαίνοντας θα συναντήσουμε το μονοπάτι που έρχεται από την Καρίτσα και το Αριοπρίονο και κατευθύνεται δυτικά για το Καταφύγιο.
Αφού διασχίζουμε κάθετα το μονοπάτι συνεχίζουμε να ανεβαίνουμε Νότια (S) προς την κορυφή (1798 μ.), μέχρι να φτάσουμε στη ράχη όπου βρίσκεται και το παλαιό κτίριο του ΟΤΕ.
Μετά πλέον με βάση τους σιδερένιους στύλους της ράχης ανεβαίνουμε στην κορυφή.
Η κατάβαση από την κορυφή, έχει τερματισμό το καταφύγιο του ΕΟΣ Λάρισας (1600 μ.).

From the bypass of the “Stomio” highway on the southern (S) side of the road there is an agricultural unpaid road from where our route starts. After 500 meters on the rural road, we meet the path left between the farmhouse and a warehouse.
Crossing the farm, we climb southwest (SW), direction until we meet another rural road. When we reach this road, just across end the path begins in the forest.
After climbing about two and a half hours (2 & 30 hours), we reach the “Spilias-Karitsa” asphalt road. The path continues across the forest. From this point, in two hours (2 hours) we find a tap with a drinking water and a little further up we come across the road that goes to the shelter of mountaineering club “EOS Larissas”.
We cross the dirt road and follow the ridge facing us all the way south until we meet the path that comes from “Karitsa” or “Ariopriono” and head west for the Shelter. After crossing the path vertically, we continue to climb South (S) to the top (1798 m.) until we reach the back where “OTE” old building is located.
Then we follow the iron poles of the ridge, we climb to the top “Profitis Ilias”.
The descent from the top has the shelter of the ‘EOS Larissas” (1600 m.).