Photo ofGreece, Thessaly , Κίσσαβος (Όσσα), Καταφύγιο Κισσάβου, Τριεθνές, Καταρράκτης Καλυψούς, Κόκκινο νερό Photo ofGreece, Thessaly , Κίσσαβος (Όσσα), Καταφύγιο Κισσάβου, Τριεθνές, Καταρράκτης Καλυψούς, Κόκκινο νερό Photo ofGreece, Thessaly , Κίσσαβος (Όσσα), Καταφύγιο Κισσάβου, Τριεθνές, Καταρράκτης Καλυψούς, Κόκκινο νερό

December 28, 2017
May 2015

near Spiliá, Thessaly (Greece)

Το ξεκίνημα της διαδρομής μας αρχίζει από το προαύλιο του καταφυγίου του ΕΟΣ Λάρισας, με κατεύθυνση ανατολική (Α) ακολουθούμε το μονοπάτι το οποίο είναι σημαδεμένο με παλιά κόκκινα σημάδια .
Περνάμε πλησίον από έναν πέτρινο πύργο και ακολουθούμε το μονοπάτι που ανεβαίνει προς την πλαγιά της Κορυφής . Φτάνουμε σε μία βρύση με τις ποτίστρες και στη συνέχεια κατεβαίνουνε σε ρέμα , ανηφορίζουμε για ένα διάστημα και μετά κατηφορίζουμε λοξά βόρειο ανατολικά έως την πλαγιά του βουνού. Έπειτα συνεχίζουμε ευθεία ανατολικά και αφού περάσουμε ένα ρέμα με μεγάλες οξιές (θέση οξιές Καραγιάννη), θα συναντήσουμε τη διασταύρωση των μονοπατιών, στο σημείο που οι ορειβάτες καλούνε «Τριεθνές», βόρεια (Β) μπαίνουμε στο μονοπάτι για το Στόμιο (Διαδρομή Β΄), βορειοανατολικά (ΒΑ) για την Καρύτσα και ανατολικά (Α) για το Κόκκινο Νερό.
Στα 100 μ. περίπου από την διασταύρωση πάμε λοξά νότια για λίγα λεπτά και στη συνέχεια ανατολικά μέσα σε δασωμένη περιοχή δίπλα από ένα ρέμα έως ότου συναντήσουμε τον αδιέξοδο δασικό χωματόδρομο.
Ακολουθούμε τον χωματόδρομο και μπαίνουμε σε δασωμένη περιοχή που μας οδηγεί στη θέση λιβάδια. Τα Λιβάδια είναι ένα μεγάλο ξέφωτο που οριοθετείται από χωματόδρομο που καταλήγει δυτικά σε φυλάκιο του Δασαρχείου. Ακολούθως αφήνουμε τον χωματόδρομο και συνεχίζουμε μέσα σε μονοπάτι με κατεύθυνση βόρειο δυτική (ΒΔ). Συνεχίζουμε την κατάβαση μας μέσα στο δάσος μέχρι να διασχίσουμε έναν άλλο χωματόδρομο και μετά έναν τυφλό δασικό δρόμο. Έχοντας την ίδια κατεύθυνση σε μισή ώρα περίπου βγαίνουμε στον κεντρικό χωματόδρομο Καρίτσας - Μελιβοίας. Στο σημείο αυτό αν κοιτάξουμε βόρεια βλέπουμε επάνω σε ύψωμα την «Πράσινη καλύβα» της δασικής υπηρεσίας.
Εμείς ακολουθούμε νότια τον χωματόδρομο, περνάμε τη γέφυρα του ρέματος της Γκούρας (Καλυψώ) και στην διασταύρωση όπου υπάρχει διχάλα με οδική Ταμπέλα για την Μελιβοία κατευθυνόμαστε βορειοανατολικά (ΒΑ) , μετά από εκατό περίπου μέτρα βρίσκουμε το μονοπάτι και κατευθυνόμαστε πάλι βορειοανατολικά (ΒΑ), το μονοπάτι καταλήγει σε ένα κασταναριό, όπου δεξιά υπάρχει αγροτικός δρόμος, τον οποίο ακολουθούμε για λίγο έως το επόμενο κασταναριό αριστερά μας. Στο σημείο αυτό, συναντάμε το μονοπάτι προς τον καταρράχτη Καλυψούς.
Λεπτομέρειες για το μονοπάτι αυτό θα βρήκε στην ανάρτηση μας :