Photo ofGreece Thessaly Κίσσαβος (Όσσα), Ανατολή, Κάτω Λιβάδι, Περδικόβρυση, Κορυφή Προφήτης Ηλίας Photo ofGreece Thessaly Κίσσαβος (Όσσα), Ανατολή, Κάτω Λιβάδι, Περδικόβρυση, Κορυφή Προφήτης Ηλίας Photo ofGreece Thessaly Κίσσαβος (Όσσα), Ανατολή, Κάτω Λιβάδι, Περδικόβρυση, Κορυφή Προφήτης Ηλίας

May 4, 2023
May 2023

near Anatolí, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μία παλιά διαδρομή που περπατούσαμε με τους τοπικούς συλλόγους πριν αρκετά χρόνια.
Είναι μία επιλογή πορείας που βασικά παρακάμπτει το τμήμα του εθνικού μονοπατιού Ο2 και κάνει μία πιο ήπια διαδρομή, μέσα στο πυκνό δάσος από οξιές, επάνω σε χωματόδρομο μέχρι την περιοχή "Λιβάδια".
Όμως μετά από τα "Λιβάδια" η διαδρομή γίνεται πιο ανηφορική. Όταν φτάνουμε στη βρύση "Περδικόβρυση " βρίσκουμε το σηματοδοτημένο μονοπάτι που είναι λίγα μέτρα πριν από τη βρύση και το ακολουθούμε για 100 μέτρα ανοδικά.
Ύστερα με ελεύθερη ανάβαση συνεχίζουμε την ανοδική μας πορεία και αφού στρίψουμε νότια (S) με πλάγια κατεύθυνση ανηφορίζουμε προς την ψηλότερη κορυφή του Κίσσαβου τον "Προφήτη Ηλία" (1.978 μέτρα).
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι το μονοπάτι που δεν ακολουθήσαμε στην παρούσα διαδρομή μας, συνεχίζει ψηλότερα για 100 μέτρα περίπου από την "Περδικόβρυση" και με κατεύθυνση βορειοανατολική (ΝΕ) αφού περάσει δυτικά την κορυφή "Βροντή"(1.717 μέτρα) κατευθύνεται προς την ράχη της κορυφής «Προφήτης Ηλίας».
Από τη ράχη το μονοπάτι ενώνεται με το εθνικό μονοπάτι Ο2 και ακολουθεί κατηφορική πορεία μέχρι το καταφύγιο του Κίσσαβου.

This is an old route that we walked with the local clubs several years ago.
It is a route option that basically bypasses the section of the O2 national trail and takes a gentler route, through the dense beech forest, up a dirt road to the "Livadia" area.
But after "Livadia" the route becomes more uphill. When we reach the fountain "Perdicovrysi" we find the marked path that is a few meters before the fountain and follow it for 100 meters uphill.
Then with a free ascent we continue our upward course and after turning south (S) in a sideways direction we climb towards the highest peak of Kissavos, "Profiti Ilias" (1,978 meters).
Here we must note that the path that we did not follow on our present route, continues higher for about 100 meters from "Perdicovrysi" and in a northeast (NE) direction after passing the peak "Bronti" (1,717 meters) to the west, it heads towards the ridge of "Profitis Ilias" peak.
From the ridge, it then meets the national trail O2 which follows a downhill course to the Kissavos refuge.

Νο 1 Ανατολή (Σελίτσιανη)

Νο 2 Μονοπατι χωματοδρομος

Νο 3 Χωματόδρομος μονοπάτι

Νο 4 Κορυφή Δροσερή ράχη

Νο 5 Βρύση Γερογιώργου

Νο 6 Κάτω Λιβάδι

Νο 7 Μονοπατι Χωματόδρομος

Photo ofΝο 8 Ποτίστρα περιοχής Περδικόβρυσης Photo ofΝο 8 Ποτίστρα περιοχής Περδικόβρυσης Photo ofΝο 8 Ποτίστρα περιοχής Περδικόβρυσης

Νο 8 Ποτίστρα περιοχής Περδικόβρυσης

Νο 9 Περικόβρυση

Από την Περδικόβρυση το μονοπάτι συνεχίζει στην αρχή ανοδικά δυτικά (W) για περίπου εκατό μέτρα και μετά στρέφεται βορειοανατολικά (NE), αφήνει δεξιά του την κορυφή «Βροντή» κα με κατεύθυνση πλέον βορειοδυτική(NW) ανεβαίνει στη ράχη της κορυφής του Προφήτη Ηλία έχοντας αριστερά του το παλιό κτίριο του ΟΤΕ, έπειτα κατευθύνεται καθοδικά με την ιδιά κατεύθυνση προς το Καταφύγιο. Βλεπε και την παρακατω φωτογραφία του χάρτη της περιοχής.

Νο 10 Κορυφή Βροντή

Νο 11 Κορυφη Προφήτης Ηλίας (Όσσα)