Photo ofGreece Thessaly, Κίσσαβος, Ανατολή, Παλιολιάς, κορυφή Πρ. Ηλίας (Τμήμα του εθν. μονοπατιού Ο2)(Part of the National path Ο2) Photo ofGreece Thessaly, Κίσσαβος, Ανατολή, Παλιολιάς, κορυφή Πρ. Ηλίας (Τμήμα του εθν. μονοπατιού Ο2)(Part of the National path Ο2) Photo ofGreece Thessaly, Κίσσαβος, Ανατολή, Παλιολιάς, κορυφή Πρ. Ηλίας (Τμήμα του εθν. μονοπατιού Ο2)(Part of the National path Ο2)

March 9, 2017
November 2014

near Anatolí, Thessaly (Greece)

Ο Κίσσαβος (Όσσα) στο βόρειο , ανατολικό και νοτιοανατολικό τμήμα του σε αντίθεση με το δυτικό , καλύπτεται από πυκνή βλάστηση εκτεταμένων δασών. Αριές, κουτσουπιές, κουμαριές, ρείκια αλλά και άφθονα ποώδη (θυμάρι, ρίγανη) φύονται χαμηλά στο βουνό ενώ ψηλότερα επικρατούν, η οξιά, οι βελανιδιές, οι καστανιές, οι κρανιές, τα σφενδάμια, οι φράξοι, οι φλαμουριές και η μαύρη πεύκη.
Υπάρχουν Άφθονα νερά και πολλά ρέματα , λίμνες και φαράγγια, που σχηματίζουν λόγω της μεγάλης κλήσης του βουνού πολλούς μικρούς και μεγάλους καταρράκτες.
Αυτό το μονοπάτι είναι μέρος του εθνικού μονοπατιού 02. Είναι καλά σηματοδοτημένο και ξεκινά από την πλατεία του χωριού της Ανατολής (παλιά Σελίτσιανη) δίπλα από την βρύση μπροστά από την εκκλησία.
Ακολουθούμε τα ανηφορικά σοκάκια μέσα στο χωριό με δυτική κατεύθυνση μέχρι να συναντήσουμε την επάνω βρύση και μετά από λίγο μπαίνουμε σε μονοπάτι που μας οδηγεί στον χωματόδρομο οδηγεί στα πάνω λιβάδια.
Συνεχίζοντας στο σηματοδοτημένο μονοπάτι φτάνουμε κοντά στην καλύβα της Δασικής υπηρεσίας και μετά βγαίνουμε στα λιβάδια όπου διασχίζουμε τον χωματόδρομο με κατεύθυνση ανατολική. Μετά συναντούμε μία ποτίστρα και ανηφορίζουμε προς την κορυφή του «Παλιολιά». Κοντά στη κορυφή αρχίζει το πυκνό δάσος που το διασχίζουμε σε σηματοδοτημένο μονοπάτι μέχρι να βγούμε στη ράχη της περιοχής «Τράπεζος», όπου στη μέση του οροπεδίου υπάρχει μία μεγάλη πέτρα.
Από το «Τράπεζο» κατευθυνόμαστε στη βάση του κώνου της κορυφής του Κισσάβου και αρχίζουμε μία ανάβαση με μεγάλη κλίση.
Περπατάμε με βάση τα σημάδια του εθνικού μονοπατιού Ο2 που υπάρχουν στις πέτρες και στα ελάχιστα έλατα.
Τα σημάδια μας οδηγούν επάνω σε ράχη δίπλα στο λούκι του βουνού και αφού περάσουμε τα πέτρινα χαλάσματα, το ευδιάκριτο μονοπάτι συνεχίζει με περισσότερη κλίση με σημάδια σιδερένια κολονάκια που μας οδηγουν στην κορυφή του Κισσάβου «Προφήτης Ηλίας».

Kissavos (Ossa) in its northern, eastern and southeastern parts, as opposed to the west, is covered by dense vegetation of extensive forests. Aries, juniper berries, heathers, heathers and abundant herbs (thyme, oregano) grow low in the mountain, while beech, oaks, chestnuts, carps, maples, faeces, linden trees and black pine trees prevail.
There are plenty of water and many streams, ponds and gorges that form many small and large waterfalls because of the great mountain call.
This path is part of the national path 02. It is well marked and starts from the square of the village of Anatolia (old Selitsini) next to the faucet in front of the church.
We follow the uphill alleys in the village in the west direction until we meet the top tap and after a while we enter a path that leads us to the dirt road leading to the upper meadows.
Continuing on the marked path we arrive near the Forest Service hut and then we go to the meadows where we cross the dirt road in the eastern direction. Then we meet a drink and climb to the top of "Paliolias". Close to the top begins the dense forest that crosses it on a marked path until we reach the ridge of the "Trapezos" area, where in the middle of the plateau there is a large stone.
From "Trapezos" we head to the base of the cone at the summit of Kissavos and we start a climb with great inclination.
We walk on the basis of the signs of the national O2 trail that exist on the stones and the few fir trees.
Our signs lead us up to a ridge next to the mountain hill and after passing the stone ruins, the prominent path continues with more tilted iron marks that lead us to the peak of Kissavos "Prophet Elias".