Greece Thessaly, Chalíki, , mount Lakmos (Περιστέρι), Χαλίκι, κορυφή Τσουκαρέλα

Photo ofGreece Thessaly, Chalíki, , mount Lakmos (Περιστέρι), Χαλίκι, κορυφή Τσουκαρέλα Photo ofGreece Thessaly, Chalíki, , mount Lakmos (Περιστέρι), Χαλίκι, κορυφή Τσουκαρέλα Photo ofGreece Thessaly, Chalíki, , mount Lakmos (Περιστέρι), Χαλίκι, κορυφή Τσουκαρέλα

May 25, 2018
May 2018

near Chalíki, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή αρχίζει από το ιστορικό χωριό Χαλίκι που είναι ένας από του πιο ορεινούς οικισμούς της Ελλάδος, βρίσκεται στις πλαγιές του όρους Λάκμος (Περιστέρι), έχει υψόμετρο 1.150 μ. και είναι το δυτικότερο χωριό της Θεσσαλίας.
Στην αρχή του πλακόστρωτου χαμηλότερα στα αριστερά μας είναι το γεφύρι του ρέματος του Άσπρου. Το ρέμα πηγάζει από τα δάση της Ρόνας και είναι ένας από τους δύο κύριους παραποτάμους του Αχελώου ή Ασπροπόταμου .
Φθάνοντας στην πλατεία του χωριού με τα ψηλά δένδρα όπου βρίσκεται και η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής, δροσιζόμαστε από τα παγωμένα νερά της βρύσης και κατευθυνόμενοι νότια κατηφορίζουμε προς το ρέμα της Καπραριάς που είναι ο άλλος παραπόταμος του Αχελώου.
Φθάνοντας στον Καπραριά συναντάμε το μονότοξο γεφύρι που συνδέει το χωριό με το εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου.
Εμείς χωρίς να περάσουμε το γεφύρι συνεχίζουμε στο χωματόδρομο για δύο χιλιόμετρα παράλληλα με το ποτάμι, μέχρι να μπούμε στο μονοπάτι που συνεχίζει στο δάσος της ελάτης.

The route begins from the historical village of «Chaliki», one of the most mountainous settlements in Greece, situated on the slopes of Mount Lakmos (Peristeri), it is 1.150 m high and is the westernmost village of Thessaly.
At the beginning of the pavement lower on our left is the bridge of the stream of «Aspros». The stream flows from the forests of Rona and is one of the two main tributaries of «Acheloos»or «Aspropotamos».
Arriving in the square of the village with the tall trees where the church of «Agia Paraskevi» is located, we are cooled by the frozen waters of the tap and heading south to the stream of «Kapraria», which is the other tributary of «Acheloos».
As we reach Kapratia, we meet the one-arched bridge linking the village with the chapel of St. George.
Without crossing the bridge, we continue on the dirt road for two kilometers alongside the river until we enter the path that continues in the fir forest.

PictographLake Altitude 6,587 ft

χωματόδρομος ρέμα μονοπάτι

• Photo of dela23
    dela23 Jul 28, 2019

Καλησπερα ήθελα να ρωτήσω το μονοπάτι είναι σε καλή κατάσταση ;;;;

• Photo of Georgios Pezoporos
    Georgios Pezoporos Jul 28, 2019

Όταν το περπατήσαμε εμείς δεν συναντήσαμε κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, εκτός της μεγάλης απόστασης και της υψομετρικής διαφοράς.
    Βέβαια επειδή τότε δεν λειτουργούσαν και τα Μαντριά που περάσαμε ,δεν συναντήσαμε πρόβλημα με τα συμπαθή κατά τα άλλα τσοπανόσκυλα που πρέπει να τα λάβετε υπόψη σας εάν το περπατήσετε αυτή την εποχή.
    Το μονοπάτι μπορεί να το βρεις στους χάρτες του GPS σου, (για Garmin topodrive(Hellas)) ή OFM (http://www.openfietsmap.nl/downloads/europe). Επίσης εάν διαθέτεις τους χάρτες της Ανάβασης μπορεί να το δεις στο http://www.toponavigator.com