Photo ofGrau Roig-Collada dels Pessons-Pic dels Pessons-Pas de Ribuls-Pic de Montmalús-Collada de Montmalús-Grau Roig Photo ofGrau Roig-Collada dels Pessons-Pic dels Pessons-Pas de Ribuls-Pic de Montmalús-Collada de Montmalús-Grau Roig Photo ofGrau Roig-Collada dels Pessons-Pic dels Pessons-Pas de Ribuls-Pic de Montmalús-Collada de Montmalús-Grau Roig

7 hours one minute
September 4, 2015
August 2015

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Per definir el grau de dificultat de la ruta, ens basem en l'edat i l'estat físic del nostre fill Aniol de 12 anys

Integrants: Dolors, Jordi i Aniol.

Temps efectiu de la ruta: 4h 45'

Desnivell: 1000 mts.

IBP: 122

Ruta: Estació d'esquí Granvalira, sector Grau Roig-Estany Primer-Estany Forcat-Estany Tercer-Estany Rodó-Estany del Meligar-Estany Sisè-Estany de les Fonts-Estany del Cap dels Pessons-Collada dels Pessons-Pic dels Pessons-Portella dels Pessons-Pas de Ribuls-Pic de Montmalús-Collada de Montmalús-Coma Estremera-Estany de la Coma Estremera-Riu dels Pessons-Grau Roig.