grau carabassai- grau salfores 15.12

December 18, 2015
December 2015

near la Morera de Montsant, Catalunya (España)

pujada per el molt ben equipat grau del carabassal , serra major, piló del senyalets,pi del Cugat, clot del cirer i baixada per el grau de salfores
sortida de la Morera del Montsant i agafem el camí dels fareus que ens porta al grau del carabassal , esta equipat amb cables i escales ull si no esteu acostumats en aquest tipus de camins, tot el camí esta marcat amb marques blanques i grogues PR, arribem a la serra major i trobem el gr el seguim fins que trobem que posa Albarca en aquest punt el deixem i continuem per la carena per trobar el piló dels senyalets continuem direcció al grau de salfores arribant al pi del cugat surt un cami a la dreta que porta al clot de cirer, (un oasis dins la serra major) tornem a la carena i seguim les marques grogues que ens portaran al racó de misa i al grau de salfores per tornar a la Morera

• Photo of jordisiol
    jordisiol Oct 27, 2023

Feta ahir! Fantàstica ruta circular, gràcies per compartir

Fantàstica ruta circular. Gràcies per compartir!