GRANOLLERS(Corró d'Avall) Cursa-Caminada '100 Anys Hospital de Granollers'

Photo ofGRANOLLERS(Corró d'Avall) Cursa-Caminada '100 Anys Hospital de Granollers' Photo ofGRANOLLERS(Corró d'Avall) Cursa-Caminada '100 Anys Hospital de Granollers' Photo ofGRANOLLERS(Corró d'Avall) Cursa-Caminada '100 Anys Hospital de Granollers'

April 16, 2023
April 2023

near Les Franqueses del Vallès, Catalunya (España)

Celebració dels 100 Anys de l'edifici antic de l'Hospital de Granollers, celebrant una cursa-caminada amb 2 Traks diferenciats de 10 i 19 Km. Aquí teniu el Track de la distancia curta.
Sortint de la plaça de l'Hospital, ens hem encaminat cap al Nord, per transitar per el Corró d'Avall (conjunt de petits llogarrets i grups de cases), caminant per boscos i corriols típicament mediterranis a partir del Km. 3 aprox., al Parc de Milpins i la Font de La verneda. Hem girat la circular a Can Perera i , tot planejant per La Foradada, hem pogut gaudir de bones vistes a Montserrat, San Llorenç del Munt, Montseny....etc.
Hem acabat vorejant el Parc del Mirador de Granollers, fins al punt de sortida.
Track sense dificultat, tan sols remarcar que cal estar atent a les bifurcacions dels fressats corriols, a partir del Km. 3.