Γρανίτης - Κορφή Άγιος Παύλος 1775μ. από Σανατόριο 21-IAN-24

Photo ofΓρανίτης - Κορφή Άγιος Παύλος 1775μ. από Σανατόριο 21-IAN-24 Photo ofΓρανίτης - Κορφή Άγιος Παύλος 1775μ. από Σανατόριο 21-IAN-24 Photo ofΓρανίτης - Κορφή Άγιος Παύλος 1775μ. από Σανατόριο 21-IAN-24

January 22, 2024
January 2024

near Granítis, East Macedonia and Thrace (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά λίγο έξω από το χωριό του Γρανίτη στις παιδικές κατασκηνώσεις της Μητρόπολης.

Ακολουθούμε τον χωματόδρομο και αφού περάσουμε το παλιό Σανατόριο μπαίνουμε σε σηματοδοτημένο μονοπάτι.

Κατευθυνόμαστε συνέχεια τραβερσαριστά στην δασωμένη από οξιές πλαγιά του βουνού μέχρι να βγούμε σε χαρακτηριστικό ξέφωτο.

Από αυτό το σημείο ξεκινά και η ανηφορική μας πορεία προς την κορφή.

Η ανάβαση μας είναι αρκετά έντονη αλλά η θέα από την κορφή θα μας χαρίσει όμορφες εικόνες.

Από την Βόρεια πλευρά έχουμε το Λεκανοπέδιο του Νευροκοπίου με φόντο τον Όρβηλο, το Φαλακρό, τα Βουλγάρικα βουνά Πίριν και Παμπόροβο.
Από την Νότια πλευρά η κοιλάδα του Αγγίτη, ο κάμπος της Δράμας, το Παγγαίο, ενώ στο βάθος διακρίνεται η Θάσος και ο Άθως.
Δίπλα μας ακριβώς το Μενοίκιο, τα όρη Βροντούς και ο Λαϊλιάς.

Η επιστροφή γίνεται από τα ίδια για εξοικονόμηση χρόνου μιας και η ανάβαση έγινε χειμώνα με αρκετό χιόνι.