Granera- Cova del Penitent (LAGO ROSA)

10 minutes
May 13, 2009
February 2009

near Castellterçol, Catalunya (España)

• Photo of georottis
    georottis Mar 8, 2014

Seria d´agraïr una explicació descriptiva de la ruta i alguna foto, perquè la cara que m´ha quedat quan he arribat i he vist la "cova"..... era per veure-la :( (quina decepció, m´esperava realment una cova).
    De tota manera, gràcies per la ruta.

kkoke Mar 10, 2014

Ho sento molt Georottis, ja fa "anys " que vaig pujar aquest track, i als mapes sortia aquest indret , que veritablement es una construcció en la cual hi ha una bomba per treure aigua de la mina d'aigua a que hi ha sota d'aquesta construcció; en la que se l'anomenava Cova del Penitent, d'aqui l'equivocació, però vull que sapigues que si que existeix la cova del penitent, es més a sota d'aquesta construcció mirant cap a "l'oest", es veuen unes boques com de claveguera, que marquen una linia ficticia, en realitat es la canalització de l'aigua; doncs en aquesta direcció al final hi ha una bassa (es veu a Google Earth) doncs seguint la pista que hi ha al costat de la bassa, a la corva que fa sota la construcció . Es millor anar-hi des de sota per la pista. Tambè aprop hi ha la font de la llebre. Veritablement la mal nomenada Cova del Penitent , t'he de dir que es una balma antigament obrada , això si de grans dimensions. Salutacions.

• Photo of georottis
    georottis Mar 11, 2014

Moltes gràcies pels comentaris!
    Salutacions.

kkoke Mar 11, 2014

De res, si no trobessiu la cova del penitent, la font de les llebres o la cova de les tutes, el meu correu es kokeclimbing@hotmail.com. , per qualsevol informació. Mercès.

• Photo of kim65
    kim65 Apr 6, 2023

si la posas en google cova del penitent granera et surt

kkoke Apr 10, 2023

Respecto al LAGO ROSA , decir que ya no existe , era un charco gigante que se formaba en el camino, al pavimentar la pista ha desaparecido. También decir que encima de la Cova del Penitent, han construido un HIDE para la observación de fauna, lo digo para que seais cuidadosos y no molestar a los usuarios de el mismo.