Photo ofGR Trilho Transparque/ Tramo Cainheiras - Poste 47-1A (PNPG/ Parque Nacional Peneda-Gerês) Photo ofGR Trilho Transparque/ Tramo Cainheiras - Poste 47-1A (PNPG/ Parque Nacional Peneda-Gerês) Photo ofGR Trilho Transparque/ Tramo Cainheiras - Poste 47-1A (PNPG/ Parque Nacional Peneda-Gerês)

May 19, 2012
May 2012

near Cainheiras, Viana do Castelo (Portugal)

Ficha completa en sudandobotas.blogspot.com >>

Tipo: GR (Grande Rota em Portugal) y Ruta no señalizada

Inicio/ Final: Cainheiras (Melgaço)

Area: PNPG/ Parque Nacional da Peneda-Gerês, Serra do Laboreiro

Recorrido: Cainheiras (GR Trilho Transparque)-Alto das Manguelas-Cruzeiro do Anamão-Poste fronterizo No. 47-1A (Final GR Trilho Transparque)-Rio Agro-Salgueiral-Poste fronterizo No. 49, Portela do Agro-Rio Covas-Represa-Portela, Landreiros-Curveira-Bico do Patelo-Cainheiras

Distancia: 11,69km

Altitud mínima/ máxima: 819m/ 1096m

Dificultad: Difícil

Conexiones: PR 3 Trilho Castrejo, GR Trilho Transparque

Cartografía: I.G.E. (Portugal, 1:25.000) Folha 4 Castro Laboreiro, folha 5 Seara, folha 9 Gavieira / I.G.N. (España, 1:25.000) Nº. 263-III Parada do Monte, Nº. 301-I Entrimo

Fecha: 17/05/2012

La primera parte de la ruta (Tramo Caiñeiras - Cruzeiro do Anamão - Poste fronterizo No. 47-1A) coincide con el trazado de la GR Trilho Transparque.

Tras llegar a la frontera, continuamos monte a través siguiendo la dirección del Rio Agro hasta el poste fronterizo No. 49 (Portela do Agro). Descendemos a la Represa do Rio Covas y nos dirigimos a Portela de Landreiros para conectar con el camino empedrado que nos lleva a Curveira.

GR Trilho Transparque:

Tramo Castro Laboreiro - Assureira

Tramo Assureira - Ameijoeira - A Gurita

Rutas cercanas:

Ameijoeira (Melgaço) / Ameijoeira - Outeiro do Castelo - A Pereira

Assureira (Melgaço) / GR Trilho Transparque (Tramo Assureira - Ameijoeira - A Gurita)

Cainheiras (Melgaço) / Cainheiras - Landreiros - Rio Castro Laboreiro

Cainheiras (Melgaço) / Senhora do Anamão - Pedra Mourisca

Castro Laboreiro (Melgaço) / Castro Laboreiro - Rodeiro - Castelo

Castro Laboreiro (Melgaço) / GR Trilho Transparque (Tramo Castro Laboreiro - Assureira)

Curveira (Melgaço) / Curveira - Senhora do Anamão - Seara

Queguas (Entrimo, Ourense) / Queguas - Pedroso - Penedo do Anamão

Varziela (Castro Laboreiro, Melgaço) / Varziela - Giestoso - Branda dos Portos

Alto das Manguelas

Conexión PR 3 Trilho Castrejo.

Passagem do rio.

Desconexión PR 3 Trilho Castrejo, GR Trilho Transparque.

PictographReligious site Altitude 3,513 ft

Desconexión PR 3 Trilho Castrejo.

Conexión PR 3 Trilho Castrejo, GR Trilho Transparque.

PictographReligious site Altitude 3,300 ft

Inicio GR Trilho Transparque.

Poste fronterizo No. 47-1A (Final GR Trilho Transparque).

Poste fronterizo No. 49.

PictographLake Altitude 2,942 ft

PictographBridge Altitude 2,877 ft

Caminho empedrado.

Passagem do rio.

Vista Santuário - Parque de merendas da Senhora do Anamão (Numão).

• Photo of Wal-king-nero
    Wal-king-nero Sep 10, 2012

Non fixen esta ruta no meu mellor momento físico, e sen embargo teño un bo recordo dela, especialmente do entorno, camiñando pola raia que separa as nacións portuguesa e galega. Nalgún tramo hai que estar ben pendente do track, xa que o enlace dos camiños faise monte a través. Fermoso percurso.