GR-48 Etapa 17 Marmolejo Santuario Virgen de La Cabeza

Photo ofGR-48 Etapa 17 Marmolejo Santuario Virgen de La Cabeza Photo ofGR-48 Etapa 17 Marmolejo Santuario Virgen de La Cabeza Photo ofGR-48 Etapa 17 Marmolejo Santuario Virgen de La Cabeza

February 15, 2018
February 2018

near Marmolejo, Andalucía (España)

Excursió feta el dia 02/02/2018
Sortim de Marmolejo pel pont que travesse el Guadalquivir i el seguim per la llera dreta.
Al wp 1 el track oficial indica que s'ha d'agafar la pista de la nostre esquerra, però veiem que hi ha un pas barrat, nosaltres seguim paral·lel al riu on anem trobant marques de GR que no deixarem fins al final de l'etapa d'avui.
Diuen que al Santuari de La Virgen de La Cabeza si celebra la romeria més antiga d'Espanya, és a final d'abril i s'hi congregant més de mig milió de persones, en aquesta època de l'any no hi ha ningú l'hotel on vam dormir només obre els caps de setmana.
Vam dormir a l'Hotel Sierra d'Andujar.

Track oficial sense marcar i amb pas barrat.