GR-48 Etapa 1 Barrancos Cumbres de de San Bartolomé

Photo ofGR-48 Etapa 1 Barrancos Cumbres de de San Bartolomé Photo ofGR-48 Etapa 1 Barrancos Cumbres de de San Bartolomé Photo ofGR-48 Etapa 1 Barrancos Cumbres de de San Bartolomé

March 5, 2016
February 2016

near Barrancos, Beja (Portugal)

Excursió feta el 25/02/2016
Avui el Pau i Jo comencem aquest sender que surtin de Portugal, ens portarà fins a Jaén, seguint la mítica Sierra Morena.
Vam sortir ahir de casa i la Carme ens va portar a Manresa, per agafar el tren fins a Barcelona -Sants, AVE fins a Sevilla i bus de la companyia Damas que ens porta a Fregenal de la Sierra on farem nit a l'hotel Cristina.
L'AVE, et deixa a l'estació de Santa Justa, i l'estació de busos està a la plaza de Armas, són gairebé 4 km, hi ha autobús urbà, el 21, però es triga, més o menys, el mateix que anant-hi a peu.
Per anar a Barrancos no hi ha transport públic, s'ha de agafar taxi, són 40€.
L'etapa no presenta dificultats, a excepció dels dos rius que s'han de creuar, el riu Múrtigas i el arroyo del Sillo. Com es veu a les fotos no va ser massa complicat, però una mica més d'aigua
i problemes al canto.
Vam dormir a la casa de turisme rural "El Castillo"