GR-141 Etapa 2 Jimera de Líbar Gaucín

Photo ofGR-141 Etapa 2 Jimera de Líbar Gaucín Photo ofGR-141 Etapa 2 Jimera de Líbar Gaucín Photo ofGR-141 Etapa 2 Jimera de Líbar Gaucín

November 19, 2018
November 2018

near Jimera de Líbar, Andalucía (España)

Excursió feta el dia 14/11/2018
Segona etapa del GR-141
Surto de Jimera de bon matí sense poder esmorzar enlloc, al wp1 deixo en GR per anar a l'estació de Cortes a prendre un cafè i una torrada amb oli, que bones són les torrades a Andalusia. Al wp3 torno agafar el GR. El sender va sempre en paral·lel al riu Guadiaro i a la via de tren, per una vall que es va estrenyent a mesura que avancem. Al wp4 arribem al Cañon de la Buitreras, las vistes són excepcionals, més endavant wp5 travessem al riu per un pont i després un petit tunel, l'espectacle em deixa amb la boca oberta.
A partir del tunel el camí està, més o menys, habilitat, però d'entrada tenim una pujada dura seguida d'una baixada molt dreta i inacabable, el wp6 tenim un petit mirador, però bé tot el camí és un gran mirador. En arribar a tocar el riu el camí millora i ja arribem a El Colmenar o Estación de Gaucín. Aquí abandonem el riu i en una forta pujada per un camí molt desdibuixat arribarem al poble de Gaucín. Al wp8 el camí es perd, s'ha d'anar a buscar una pista que tenim just a sobre.
Vaig dormir a l'hostal Moncada.

1 Deixo GR

7 Estación de Gaucín El Colmenar

8 Punt amb dubtes

• cronopio0 Dec 9, 2018

Gracias por los tracks. He hecho la senda completa y muuy importante ñas actualizaciones para salvar los problemas causados por las lluvias. Gracias por los detalles y comentarios.

• Photo of guillemjunyent
    guillemjunyent Dec 9, 2018

Encantado de que te hayan servido, me has alegrado el día.