Gorgues Holadubi i Holzarte - Passarel·la Holzarté

Photo ofGorgues Holadubi i Holzarte - Passarel·la Holzarté Photo ofGorgues Holadubi i Holzarte - Passarel·la Holzarté Photo ofGorgues Holadubi i Holzarte - Passarel·la Holzarté

July 27, 2023
July 2023

near Larrau, Nouvelle-Aquitaine (France)

Caminada molt popular per veure el Pont d'Holzarte. Seguint les indicacions de la finestreta d'informació que hi ha a l'inici de la ruta, hem fet el recorregut al revés del que fa la gent, quan fa el recorregut sencer. L'inici és una pujada sostinguda de més de tres quilòmetres que en algun moment es fa molt exigent i cal anar agafant aire sovint, fins a arribar a la collada. La calor dels dies que hem triat per fer aquesta part del Pirineu ens complica força el trajecte, tot i que un cop a la part alta i seguint els camins i les planures és força agradós el camí. Arribats al pont d'Holadubi , i abans de fer l’últim tram fins a arribar a la passarel·la d'Holzarte, perdem sovint el senyal GPS, és per això que algun punt no està ben situat en el trajecte, i alguna línia recta indica que la cosa no ha funcionat bé del tot. Passada la passarel·la, la baixada és també exigent i en algun tram hi ha cordes per baixar o pujar en millors condicions. Una ruta llarga i exigent que en altres èpoques de l'any o amb menys calor, ha de ser més agradable de fer.

PictographInformation point Altitude 1,243 ft

PictographRiver Altitude 2,712 ft

PictographBridge Altitude 2,686 ft

Pont Olhadubi

El pont no està on indica el senyal, el GPS falla una mica per aquests llocs. Està una mica més enllà, com us podeu imaginar.