Gorges del Dades - Barranc Monkey Fingers

55 minutes
December 5, 2022
December 2022

near Aït el Arbi, Drâa-Tafilalet (Morocco)

Activitat assequible per a tots els públics (nosaltres l'hem feta amb 2 nens de 8 i 10 anys). En algun pas els haurem d'empènyer una mica, però res difícil.
La ruta transcorre per l'interior del barranc, normalment sec (excepte en dies mooolt plujosos). Hi ha passos molt encaixonats i bonics.
Hi ha diferents escapatòries. Realment, els de la zona, diuen que te 5 parts. El nostre track es de les 4 primeres. Al final trobarem una desviació a la dreta cap a la 5a part, que nosaltres vam intentar però per dificultat no vam acabar. És força difícil i per arribar al final cal superar passos de 5è grau (3-4 metres). No hi ha escapatòries.
A les 4 primeres parts sempre podem tirar enrere si cal.
Nosaltres recomanem agafar un guia de la zona, no per que sigui imprescindible, si no per que així col·laborem amb l'economia local i ens garanteix no perdre'ns (4 parts 300 dh).