Gorg Balu i Salt del Brull. Sadernes.

August 4, 2022
August 2022

near Talaixà, Catalunya (España)

Compteu que el punt inicial es el parquing de Sadernes. Podeu seguir la ruta al revés de nosaltres.
La indicació principal es. Compte amb el que us diràn al punt d'informacio del parquing perquè fan énfasis en seguir sempre els senyals verds i taronja i és un perill peque us poden portar a rutes dels voltants que no tenen res a veure. Us poden fer perder moltes hores inutils amb pujades molt fortes.
Sobretot, no deixeu de veure el curs del riu ben a prop. Llavors sí que podeu seguir els sentaos verds i taronges.

Compteu, si ho feu bé, que del parquing al gorg blau no han de ser més de dies hores i mitja.

El blau esta súper fred, segurament perquè l'aigua brolla d'ell mateix ja que més amunt a deu minuts, hi ha el salt del brull i veureu que a juliol de 2022 està bastant sec. Val la pena arribar perquè tot i així l'aigua és prou neta i sobretot està molt més bona per banyar-se.
A la tornada us podreu anar refrescant en qualsevols dels altres que aneu trobant.
Veureu que nosaltres, molt recorregut l!hem fer per pista ample i no em seguir la ruta marcada que passa per més punts de banys posibles. És precisament perquè a nosaltres, seguir els sentaos verda i taronges ens van portar a fer, un tros, que no surt aquí i que ens fa fer perdre les dies hores ja esmentades. Així que vam tirar pel dret i amb pista ample vam arribar més ràpid al parquing.
En fi, que tingueu molt bona ruta.