GORBEIA. Zaratetik Gorbeiara igoera / Ascensión a Gorbeia desde Zarate

Photo ofGORBEIA. Zaratetik Gorbeiara igoera / Ascensión a Gorbeia desde Zarate Photo ofGORBEIA. Zaratetik Gorbeiara igoera / Ascensión a Gorbeia desde Zarate Photo ofGORBEIA. Zaratetik Gorbeiara igoera / Ascensión a Gorbeia desde Zarate

October 19, 2023
October 2023

near Zarate, País Vasco (España)

[EU]
Gorbeiara igoera, Zarate herritik iparraldera kilometro batera dagoen aparkalekutik abiatuta, Manurgarako errepidean.

Zarateko aparkalekutik 20-25 minutuz igotzen da ametzen artean, herritik bertatik datorren bidegurutzeraino, Errentigaraneko mendilepoan. Hortik, ezkerretik, pistatik gorantz jarraitu behar da.
Aldapa motz eta pikoa gainditu eta zuhaiztiak utzi ondoren, Iturrikianoko mugarriko mendi muinora heltzen da. Aurrean Araza mendia ageri da, igo zein eskuinetik ingura daitekeena. Geroago, Pagazurin, Gorbeiako gailurreraino daraman Murua zidorrarekin lotzen da. Ibilbidean ameztiak dira nagusi eta, eremu zabaletan, larreak eta txilardiak.

[ES]
Ascensión a Gorbeia partiendo del aparcamiento situado a 1 km al norte del pueblo de Zarate, en la carretera a Manurga.

Desde el parking de Zárate se asciende durante 20-25 minutos entre robles marojos hasta el cruce con el camino que viene del propio pueblo, en el collado de Errentigaran y se continúa por la izquierda, y siguiendo la pista hacia arriba. Tras superar un repecho y abandonar el arbolado, se llega al collado del mojón de Iturrikiano. Delante se presenta el monte Araza, que puede ser ascendido o bordeado por su derecha. Más tarde en Pagazuri, se enlaza con la senda Murua, que conduce hasta la cima del Gorbeia. La vegetación predominante durante el recorrido es el marojal y, en las zonas abiertas, los prados y los brezales.

Gorbeia ezagutu / Conoce Gorbeia
Ibilbide gehiago deskubritu / Descubre más rutas

PictographCar park Altitude 0 ft

Aparkalekua / Aparcamiento

Ezkerrera jo / Girar a la izquierda

Errentigaran

Eskubira jo / Girar a la derecha Zarate herrira desbideraketa / Desvío al pueblo de Zarate

Iturrikiano

Arazara desbideraketa / Desvío a Araza

Murua ibilbidearekin bat egiten dugu / Unión con la senda Murua

Berretinera desbideraketa / Desvío a Berretín

Pagazuriko aterpetxera desbideraketa / Desvío al refugio de Pagazuri

Ezkerreko bidetik jarraitu / Seguir por el camino de la izquierda