Goranci-Jastrebinka, Čabulja

May 28, 2020
October 2015

near Staro Selo, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Kraća planinarska staza na Jastrebinku kreće sa oko 680 m/nm od konobe Goranci gdje je postavljen pano sa kartom staze i nadovezuje se na stazu Mostar-Planinica- Goranci. U početku prolazi kroz zabavno-rekreacijski park "Doline" kaldrmisanom stazom sa raznim dječjim igralištima i klupama za odmor, a zatim nastavlja markiranom planinarskom stazom kroz mješovitu grabovu šumu pored uređenih klupa za odmor nazvanim po vrstama drveta: Grab, Jasen, Bor, Jela,… Izlazi na proplanak na kojem je slijepo skretanje za Ilirsku gradinu na 886 m/nm i nastavlja pored čatrnje iz koje se poje divlji konji koji obitavaju na Bilima, (i koja nije za piće). Izlazi na vidikovac Aršinovac na kojem je kao orjentir postavljen željezni križ i nastavlja dalje kosom Poredno brdo još oko 1 km do vrha Jastrebinka 1138 m/nm na kojem dominira telekomunikacijsska antena. Ovom vrhu se može prići terenskim autom makadamskom cestom za održavanje antene s južne strane. Staza je pogodna kao trening staza i za poludnevno planinarenje sa djecom.