Gölbaşı / Beynam Ormanı

September 1, 2019
September 2019

•   4.7 1 review

near Bayacıönü, Ankara (Türkiye)

Rota; "Beynam Şehitler Çeşmesi Mescidi" lokasyonundan başlıyor, burası hemen ana yol kenarında bir çeşme ve mescit. İnsanlar burada küçük bir mola vermek veya çeşmesinden su doldurmak için duruyorlar. Aracınızı hemen buraya park edip, ana yol bariyerlerinin üzerinden geçip, hemen arkadaki patika başlangıcına geçebilirsiniz.

Rota başlangıcının az ilerisinde Kent Ormanı giriş kapısı bulunuyor, Beynam Ormanlarının genelinde olduğu gibi burada da herhangi bir görevli mevcut değil. Rotanın hemen hemen tamamına yakını orman içinden geçen yol/patika üzerinde devam ediyor. Çok kısa sürelerle patikaya paralel orman içine de girmiş bulundum.

Yolu devam ettiğinizde piknikçilerin olduğu bölgeye kadar ulaşıyorsunuz. Beynam Ormanlarının, Beynam Köyü tarafındaki giriş kapısına yani asfalta kadar devam ediyorsunuz. Ancak iniş asfalt yoldan devam etmiyor, asfalt yolda çok az ilerledikten sonra, yine bir patikaya giriyorsunuz ve bu yol sizi aracı parketmiş olduğunuz, "Beynam Şehitler Çeşmesi Mescidi"ne geri döndürüyor.

Not: Rota ile ilgili sorusu olan ya da rotayı yürüyen arkadaşlar aşağıdaki yorum bölümünden görüşlerini iletebilirler.