Göcek- Ayten Koyu - Boynuzbuku - Kille Koyu -Bedri Rahmi Koyu

Photo ofGöcek- Ayten Koyu - Boynuzbuku - Kille Koyu -Bedri Rahmi Koyu Photo ofGöcek- Ayten Koyu - Boynuzbuku - Kille Koyu -Bedri Rahmi Koyu Photo ofGöcek- Ayten Koyu - Boynuzbuku - Kille Koyu -Bedri Rahmi Koyu

April 29, 2023
April 2023

near Göcek, Muğla (Türkiye)

hedef sarsala koyu olsa da, yeni yürüyüşe başlayan arkadaşı kille koyunda bırakmak zorunda kalmam, genel olarak hızın düşmesi ve %20 şarj ile son 5 km yakın tırmanış doğaçlama bölümüne zaman kalmadığını düşündüm. ileriki planlarımda sarsala koyuna ana kamp atarak sol ve sağda yönde derinlemesine 20-25 kmlik iki ayrı rotanın güzel olacağını düşünüyorum. 2. Rota(hamam, binlik, keçi,merdiven vb.) sarsaladan sıralıbük koyuna doğru işaretleme var fakat safire koyuna doğru kaybolduğu rivayeti var. sarsala dan kille koyuna doğru bu rotayı tersten kesin gideceğim. ayrıca boynuz bükünden kille koyuna yol yerine vadi açısıyla gelmek daha güzel olacağı kanaatindeyim. ilk yürüyüş yapacak bir arkadaş için bu rotanın sertliğini ön göremedim ve planın dışına çıkmak zorunda kaldım. kamp noktası sarıgerme halk plajı. 2. gün yürüş planım kamp yüklü sarıgermeden radar tepe manzara noktasına 20 km yoldu fakat arkadaşımın yürümek istememesi nedeniyle iptal ettim.