Glogošnica-Milanova koliba, Prenj

May 28, 2020
November 2013

near Šanica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Neposredno prije Jablanice iz pravca Mostara skretanje je sa M-17 za Glogošnicu u koju se stiže mostom preko rijeke Neretve. Prođe se kroz mjesto te pređe mostom i prošireno ušće Ravančice. Nastavi se asfaltnom cestom ka istoku nekih 1 km do desnog skretanja na makadamsku cestu. Ovdje se mogu ostaviti luksuzna vozila dok se terenskim može nastaviti još 3,5 km do rampe koju je postavila šumarija. Terenci uži od 175 cm mogu proći kroz ovo suženje i nastaviti dalje putem još oko 6,5 km do kontejnera-skloništa sa bunarom pitke vode. Pješaci od rampe imaju 950 m makadama do označenog skretanja na stazu „Stari lager“, a zatim još 2,2 km do skretanja na prečicu koja direktno vodi do Bunara sa kontejnerom. Od skloništa-Bajte nekih 100 m dalje lijevo je skretanje na šumski put sa kojeg se desno skreće na strmu staza za Milanovu kolibu ili Međuprenje sa naznačenom satnicom od 1,5 sati hoda. Staza se cijelom duljinom proteže kroz odraslu bukovu šumu. Na kraju dobro markirane staze nalazi se uvijek otvoreno sklonište Milanova koliba, opremljeno peći na drva, čatrnjom i mjestima za noćenje ali i planinarska kuća „Međuprenji“ PD „Prenj-Glogošnica 1979“ Jablanica. Od ove kuće može se dalje za Cetinu (Cvitinu) 1992 m/nm-1,5 h, Lučine-3h ili Lupoglav- 6h. Do Milanove kolibe može se direktno i bez makadama i iz sela Ravna.

Brezovica

Bunar

PictographReligious site Altitude 3,806 ft

Memorijalna Ploča

Imamović (R) Šaban;, 1953-2015 (Krtica Braco)

Međuprenj, pl.k. 1540m

Stalna čatrnja

R: prečica s Bunara

R: prečica za Bunar

R: skretanje na stazu stari lager