ГЛК Великий - Golden Orsag - г. Апецька (біло-зелений)

2 days 7 hours 13 minutes
2021
May 8, 2020
April 2020

near Solone, Transcarpathia (Ukraine)

3. До карпатських полонин: гора Апецька (1512 м. н. р. м.)

Маршрут: «До карпатських полонин: гора Апецька»
Класифікація маршруту: пішохідний
Форма маршруту: лінійний
Початок маршруту: ГЛК «Великий»
Особливості маршруту: Цей маршрут дає можливість здійснювати пішохідні походи різної складності або проходити певні його відрізки частково використовуючи додаткові транспортні засоби.
Протяжність маршруту: від 5.4 км. – до14.2 км.
Тривалість маршруту: від 3 години – до 1-2 дня.
Найвища точка: 1512 м. .н. р. м.
Максимальний вертикальний підйом від стартової точки: 1089 м.
Сумарний вертикальний підйом:440 м. - 1332 м.
Складність: важкий
Маркування: біло-зелене
Характеристика дороги: польова та лісова ґрунтова дорога/стежка + автомобільні дороги без покриття (покращені ґрунтові дороги)
Рекомендований період року: квітень –листопад
URL (Карта та GPS маршруту):

Додаткова інформація:
Маршрут на г. Апецьку є дуже цікавим, його можна по різному модифікувати, оскільки маршрут складається з трьох частин.
Варіант А «Базова прогулянка», 5.5 км.
Розпочинається даний маршрут одразу від будинку охорони. В першій частині (200 м.) маршруту рухаємося вздовж потічка, що протікає через відпочинковий комплекс. Далі, рухаючись через поля, проходимо повз останні хатинки населеного пункту. Вийшовши на гребінь ми слідкуємо біло-синьому маркуванню. До виходу на гребінь біло-синій маршрут іде паралельно з біло-жовтим та з біло-синім (це перші 1100 м.).
Наступні 750 м. біло-зелений маршрут проходить паралельно з біло-синім!
Після цього – різкий лівий поворот, і ми вже рухаємось у протилежний бік від біло-синього напрямку. Через 500 метрів, повертаючи на право, ми сходимо з цього відрізку і розпочинаємо спуск до с. Нижній Дубовець. Спустивши до центральної вулиці перетинаємо річку та рухаємось до готельно-ресторанного комплексу «Golen Orsag». Через 600 м., повертаючи ліворуч на поля, ми починаємо здійснювати підйом до перевалу де і розташований «Golden Orsag». Повернутись до ГЛК «Великий» можемо даною дорогою або замовити трансфер до нашого місця проживання. Складність цього відрізку – середня.

Варіант Б «До полонин», 5.4 км.
Від готельно-ресторанного комплексу «Golden Orsag» можемо здійснити вихід на карпатські полонини маркованим маршрутом. Маркування наявне тільки до верхньої межі лісу! Вже з висоти 1160 м. н. р. м. відкривається мальовнича панорама на долину річок Тиса та Тересва, на навколишні села та румунські гори. Складність цього відрізку – вище середнього.

Варіант В «Фінальний штурм. Сходження на г. Апецька», 3.3 км.
Останній, але нелегкий відрізок до вершини. Тут вже відсутнє маркування. Ми маємо використовувати туристичні навігаційні платформи. Дорога до вершини добре роз’їжджена місцевими любителями off-road дозвілля, тому вершину ми не стратимо. При зворотній дорозі варто слідкувати, щоб не спуститися в інше село… Складність цього відрізку – середня.

Golden Orsag

Вихід на полонину

г. Апецька (1511 м. н. р. м.)

PictographWilderness hut Altitude 1,981 ft

Дерев'яна хижа

Дорога на с. Нижній Дубовець

PictographWilderness hut Altitude 1,869 ft

Кірпічна недобудова

Панорама. Вид на г Апецька та долину р. Тересва,г. В. Менчул

Панорама. Вид на г. В. Менчул

Панорама. Вид на румунські гори, долина р. Тиса, Тересва, полонина Менчул.