Gerede / Kayıkiraz Yaylası - Aktaşa Gölü

Photo ofGerede / Kayıkiraz Yaylası - Aktaşa Gölü Photo ofGerede / Kayıkiraz Yaylası - Aktaşa Gölü Photo ofGerede / Kayıkiraz Yaylası - Aktaşa Gölü

1984
December 30, 2019
December 2019

near Akyarma, Ankara (Türkiye)

Rota, Kızılcahamam - Gerede yolu kenarındaki Kayıkiraz Köyü Yaylası içinden başlamaktadır. Daha hemen başlangıçta yoğun göknar ve çam ormanları içerisine girilmekte ve bu orman içerisindeki güzel patika ve orman içi yollardan devam eden rota hafifçe yükselmektedir. Ta ki 1800 metre yükseklikteki Tepepınar Yangın Kulesi'ne kadar. Bu noktada öğlen/yemek molası verilebilir.

Yangın kulesinden sonra artık aşağı iniş başlamaktadır. Yine orman içi yollar takip edilerek çok güzel manzaralar eşliğinde devam eden yürüyüşe bir süre sonra harika bir dere eşlik etmektedir. Bir süre bu dere boyunca devam eden rota yine muhtelif orman yollarından geçtikten sonra, harika bir manzarası olan Aktaşa Gölü'nde sonlanmaktadır.

Not: Rota ile ilgili sorusu olan ya da rotayı yürüyen arkadaşlar aşağıdaki yorum bölümünden görüşlerini iletebilirler.