Gerede, Hacıveli - Seviller - Sofular Yaylaları

Photo ofGerede, Hacıveli - Seviller - Sofular Yaylaları Photo ofGerede, Hacıveli - Seviller - Sofular Yaylaları Photo ofGerede, Hacıveli - Seviller - Sofular Yaylaları

February 21, 2020
February 2020

near Gerede, Bolu (Türkiye)

Rota planımız "Gerede, Hacıveli - Seviller - Sofular Yaylaları - Yamanlar köyü" olsa da.
Merkezde -13 derece soğuk (rakım ve rüzgar dağda etkisini arttırdı), 1,5 metreye varan kar ve yoğun tipi nedeniyle rota planımızı değiştirmek zorunda kaldık.

Haritadan da gözükeceği gibi belli noktaya kadar plan dahilinde gittikten sonra yoğun tipi ve derin karda ilerlemek bizi yavaşlattığından grubu riske atmamak için başlangıç noktası yönünde dönüşe geçildi. Dönüş yolunda daha önceki geçtiğimiz bölümlerin yoğun kar yağışı nedeniyle kapandığına şahit olduk. iniş bölümünde bir arkadaşın ayak bileği kırıldı kar paletli ambulans ile indirildi. Grup D100 yolunda yürüyüşü bitirdi.

Doğanın izin vermediği durumlarda en akıllıca olan günü sağlıklı bir şekilde bitirmeyi hedeflemektir.