ΓΕΡΑΝΙΑ ΟΡΗ. ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΙΤΡΙΝΟ μονοπάτι

Photo ofΓΕΡΑΝΙΑ ΟΡΗ. ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΙΤΡΙΝΟ μονοπάτι Photo ofΓΕΡΑΝΙΑ ΟΡΗ. ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΙΤΡΙΝΟ μονοπάτι Photo ofΓΕΡΑΝΙΑ ΟΡΗ. ΠΡΑΣΙΝΟ-ΚΙΤΡΙΝΟ μονοπάτι

January 28, 2024
January 2024

near Ávra, Peloponnese (Greece)

Το μονοπάτι ξεκινά από το κάτω Χαρβάτι αν πας με Ι.Χ. μπορείς ακολουθήσης το χωματόδρομο και να κερδίσεις δύο χιλιόμετρα ακόμα.Ανηφορίζωντας μπαίνεις σε πευκοδάσος και στη συνέχεια σε ελατόδασος.πολλύ όμορφο χειμωνιάτικο μονοπάτι αν και μπορείς να το κάνεις και πιο ζεστούς μήνες .τα τρία τέταρτα είναι στη σκιά ! Στη φώτο 7 αφήνω το πράσινο στα αριστερά μου για τεχνικούς λόγους και συνεχίζω ευθεία στην μικρή ανηφόρα για να συναντήσω πάλι το Πράσινο στη φώτο 9. Στη φώτο 11 αφήνω το μονοπάτι στα δεξιά μου για να ανέβω στο βραχάκι να απολαύσω τη θέα και συνεχίζω για να συναντήσω πάλι το Πράσινο λίγα μέτρα πιο κάτω . Λίγο πρίν την κορυφή Πίντιζα στα δεξιά της συναντώ το Κίτρινο μονοπάτι φώτο 19. Συνεχίζω δεξιά στο Κίτρινο πλέον και κατηφορίζω γιά το χωριό Πίσια. Στα βαρέλια στη φώτο 24 ίσως σας μπερδέψη αλά όποιο μονοπάτι και να πάρεις θα σε βγάλει στην ταβέρνα του χωριού όπου τελειώνει και το μονοπάτι.Στην περίπτωση που θα πας να το κάνεις αντίθετα και αφήσης το αυτοκίνητο σου στο πάρκιν της ταβέρνας θα πρέπει να προσέξεις το χρόνο σου γιατί ο δρόμος της ταβέρνας κλειδώνει το απόγευμα! ...........Πιο κάτω στην εφαρμογή θα βρεις το άλλο μισό των μονοπατιών ΚΙΤΡΙΝΟ-ΠΡΑΣΙΝΟ που ξεκινάω πριν το χωριό Πίσια ανεβαίνω στην κορυφή Πίντιζα και καταλήγω πάνω από το Λουτράκι στη Ι.Μ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΑΠΙΟΥ. Στην περίπτωση που ακολουθήσης το Κίτρινο πάνω από τη μονή ίσως συναντήσεις τον Γκούφη !! Αγριογούρουνο της περιοχής .μην τρομάξεις είναι θρασύςκαι αν δεν του δώσης κάποια λιχουδιά δε σε αφήνη να φύγεις!!