ΓΕΡΑΝΕΙΑ Πίσια-Πίντιζα-Πίσια

June 3, 2023
June 2023

near Písia, Peloponnese (Greece)

Ανάβαση από τα Πίσια στην κορυφή Πίντιζα των Γερανείων και κατάβαση από τα ίδια με 1-2 παραλλαγές.
Δεν επιλέξαμε την κυκλική διαδρομή που περνάει από το δενδρόσπιτο γιατί θέλαμε ν'αποφύγουμε τα σχεδόν 4χλμ πάνω σε δασικό δρόμο.
Εκκίνηση από χώρο αναψυχής με τραπέζια και βρύση (δεν είχε νερό) λίγο μετά το χωριό.
Σο μονοπάτι μπαίνουμε από το πάρκινγκ της ταβέρνας "Ο Πλάτανος" και μετά από λίγο συναντάμε διακλάδωση μονοπατιών με την πινακίδα να μας δείχνει αριστερά. Εμείς επιλέξαμε το μονοπάτι που ανηφορίζει δεξιά κι επιστρεψαμε απο το άλλο (έχω βάλει waypoint στο κατέβασμα)
Το μονοπάτι είναι καλογραμμένο μέχρι την κορυφή, αρκετά δασωμένο στα πρώτα 2χλμ και με μέτρια κλίση.
Λίγη προσοχή μόνο στα 2.5χλμ γιατί η πινακιδα δείχνει δεξιά , αλλά είναι πάνω σε δέντρο το οποίο έχει πέσει και ξεγελάει. (Η σωστή πορεία είναι στο κατέβασμα)
Επιστρέψαμε από τα ίδια παιρνοντας για λίγο το πράσινο μονοπάτι κι επιστρέφοντας μόνο και μόνο για να προσθέσουμε λίγη παραπάνω απόσταση.
Γενικά είναι μια εύκολη διαδρομή η οποία χρειάζεται λίγη προσοχή μόνο στο κατέβασμα λόγω της κλίσης και του σαθρού εδάφους.
Η θέα από την κορυφή αλλά και από τα "μπαλκόνια" είναι πολύ ωραία

Και οι 2 δρόμοι οδηγούν στο παρκινγκ της ταβέρνας απ'όπου ξεκινάει το μονοπάτι

Η πινακίδα φαίνεται ότι δείχνει δεξιά, αλλά αυτό γίνεται επειδή το δέντρο έχει σχεδόν πέσει. Σωστή είναι η καταγραφή της επιστροφής

PictographWilderness hut Altitude 3,124 ft

• pkakkavas Jun 12, 2023

ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΛΘΕ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΗΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΘΕΑ ΨΗΛΑ ΜΑΣ ΠΑΡΗΓΟΡΟΥΣΑΝ.