Γεράνεια - Πίσια (από ταβέρνα ο πλάτανος) - δεντρόσπιτο Πισίων κυκλικη

Photo ofΓεράνεια - Πίσια (από ταβέρνα ο πλάτανος) - δεντρόσπιτο Πισίων κυκλικη Photo ofΓεράνεια - Πίσια (από ταβέρνα ο πλάτανος) - δεντρόσπιτο Πισίων κυκλικη Photo ofΓεράνεια - Πίσια (από ταβέρνα ο πλάτανος) - δεντρόσπιτο Πισίων κυκλικη

1973
May 15, 2021
May 2021

near Písia, Peloponnese (Greece)

Η αρχή του μονοπατιού μας είναι στο μαγαζί πλάτανος στα Πίσια, δίπλα από τις κούνιες. Υπάρχει εμφανές μονοπάτι σηματοδοτημένο. Η ανάβαση διαρκεί 4,5 χλμ και είναι αρκετά δύσκολη για αρχάριους. Περάσαμε μέσα από το πανέμορφο δάσος με πεύκα και έλατα όπου συναντήσαμε αρκετά πεσμένα δέντρα. Η θέα ήταν καταπληκτική, το τοπίο μας αποζημίωσε και με το παραπάνω. Στην κορυφή φαίνεται ο Σαρωνικός και ο Κορινθιακός κόλπος. Κάπου κοντά στα 3,5 χλμ χρειάζεται λίγη προσοχή για να μην βγείτε από το μονοπάτι (εμείς μπερδεύτηκα με στο σημείο που φαίνεται και πήγαμε καταλάθος για λίγο προς τη Μονή οσίου Παταπίου). Κατεβαίνοντας, το μονοπάτι είναι εμφανές και αρκετά εύκολο και οδηγεί στο πανέμορφο Δεντρόσπιτο που αξίζει οπωσδήποτε να πάει κανείς. Είναι το αξιοθέατο της περιοχής. Μετά την πεζοπορία αξίζει να καθίσετε στην ταβέρνα ο πλάτανος.