Γεράνεια αλεποχωρι κορυφή Μακρυπλαγι

Photo ofΓεράνεια αλεποχωρι κορυφή Μακρυπλαγι Photo ofΓεράνεια αλεποχωρι κορυφή Μακρυπλαγι Photo ofΓεράνεια αλεποχωρι κορυφή Μακρυπλαγι

-68 ft
June 21, 2020
June 2020

near Pefkogiáli, Attica (Greece)

Υπέροχη νυχτερινή ανάβαση, από τον οικισμό του Αλεποχωριου, στην κορυφή Μακρυπλαγι των Γερανειων (υψόμετρο 1369μ)
Έπειτα από 4,5 χιλιόμετρα από το κέντρο του Αλεποχωριου, τη διασταύρωση που δεξιά οδηγεί προς ψάθα και αριστερά προς Σχοινο. Στρίβουμε αριστερά, έπειτα από 4,5χλμ μόλις τελειώνει ο οικισμός Πευκογιαλι, βρίσκεται το μικρό στενό από όπου ξεκινά η πορεία μας, έπειτα από 200 μέτρα περίπου στο στενό, ξεκινά το μονοπάτι, το βλέπουμε κοιτώντας δεξιά, βλέπουμε μια κλειστή σιδερένια πύλη, περνάμε από δίπλα, ξεκινάμε την αναβαση
Έπειτα από 1,6 χλμ το μονοπάτι μας βγάζει σε χωματόδρομο, στρίβουμε δεξιά προχωράμε περίπου 2χλμ στο χωματόδρομο όπου στρίβουμε δεξιά σε ανηφορικό χωματόδρομο μετά από 200μετρα κάνουμε μια μικρή παράκαμψη, φτάνουμε στη θέση βαθύ πηγάδι. Από κει μπαίνουμε στο δάσος όπου δεν είναι ξεκάθαρο, και μετά από 1 χλμ πορείας φτάνουμε σε σηματοδοτημενο πολύ ανηφορικό μονοπάτι, μας οδηγεί σε ένα ξεφωτο, με καταπληκτική θέα στα 860 μέτρα υψόμετρο. Συνεχίζοντας φτάνουμε σε ένα ποταμάκι, το χειμώνα έχει νερό, το καλοκαίρι όχι. Συνεχίζουμε το μονοπάτι κατά μήκος του ποταμου. Μας οδηγεί σε ένα πλάτωμα και σε χωματοδρόμο κάτω από τη δροσιά μεγάλων δέντρων. Αν έχετε ξεμείνει από νερό στα 200 μέτρα δεξιά του δρόμου όπως τον βλέπουμε κοιτώντας κορυφή, έχει την πηγή της Γκουρας, την έχω πετύχει με νερό χειμώνα καλοκαίρι, είναι πηγή για τους κυνηγούς
Από τα δέντρα που ανάφερα ακολουθούμε ανηφορικά πορεία, όχι ξεκάθαρο μονοπάτι, μας οδηγεί στην κορυφογραμμη, στο τέλος έχει μεγάλη κλίση. Όταν βγούμε κορυφογραμμη στα αριστερά μας έχουμε τον πύργο της αεροπορίας, σε μικρή σχετικα κατεύθυνση. Περπατάμε κατά μήκος προς την αντίθετη κατεύθυνση από τον πύργο, έπειτα από 1χλμ περπάτημα στη κορυφογραμμη, φτάνουμε στην κορυφή Μακρυπλαγι με το κολωνακι
Η Θεα είναι απίστευτη προς όλες τις κατευθύνσεις βλέπουμε θάλασσα, από τη μια πλευρά τον κόλπο του Λουτρακίου και από την άλλη τον κόλπο του Σχοινου και τις Αλκυονίδες νήσους, καθώς και πολλά βουνα

Στροφή στο ανηφορικό χωματόδρομο δεξια