Γεράνεια , Αιγειρούσαι - Κορυφή Μακρυπλάγι , κυκλική

Photo ofΓεράνεια , Αιγειρούσαι - Κορυφή Μακρυπλάγι , κυκλική Photo ofΓεράνεια , Αιγειρούσαι - Κορυφή Μακρυπλάγι , κυκλική Photo ofΓεράνεια , Αιγειρούσαι - Κορυφή Μακρυπλάγι , κυκλική

October 10, 2022
October 2022

near Pefkogiáli, Attica (Greece)

Έκανα την διαδρομή μετα την μεγάλη φωτιά του 2020 , η οποία δυστυχώς έχει επηρεάσει το βουνό πολύ . Από την αρχή της ανάβασης μέχρι περίπου τα 900μ τα μονοπάτια κινούνται μέσα στα καμμένα - ημικαμμένα δέντρα . Τα σημάδια έχουν καταστραφεί και το ίχνος του μονοπατιού εμφανίζεται κάποιες φορές . Για αυτό το λόγο δε συστηνω τη διαδρομή σε αρχάριους , αφού αρκετές φορές χρειάστηκε να κινηθώ με βάση τον προσανατολισμό-εμπειρία . Ο χρόνος κίνησης είναι λάθος - μου πήρε 7 ώρες . Τοποθέτησα κάποιους κούκους . Η θέα από την κορυφή σε αποζημειώνει μια και το υπόλοιπο της διαδρομής είναι μέτριο . Η βουτιά στο τέλος , με πανσέληνο ήταν από τα πιο όμορφα της εκδρομής .

Τα υπόλοιπα στις φωτό .

Δίπλα από την οικία έχει χώρο για παρκάρισμα .

PictographTree Altitude 230 ft

Απογοητευτική εκκίνηση από τα πρώτα μέτρα

PictographFlora Altitude 240 ft

Η ελπίδα

ένα ολόκληρο πευκοδάσος ξεπροβάλει μέσα από το έδαφος , δίνωντας ελπίδα .

στην αρχή το μονοπάτι έχει εμφανές ίχνος , πάνω σε παλιά "πίστα" MTB ή ENDURO .

PictographPanorama Altitude 607 ft

Καμμένα - ξεραμένα - ολοζώντανα , απ'όλα έχει η διαδρομή .

Τοποθέτησα κούκο

Διαστάυρωση με δρόμο

συνεχίζουμε προς τα επάνω . Κατά την κατάβαση , δεν στρίβουμε αριστερά , αλλά μένουμε πάνω στον κεντρικό δρόμο

Αλεποχώρι

Διαστάυρωση με δρόμο

Ανεβαίνωντας στρίβουμε δεξιά . Τοποθέτησα κούκο .

μία μικρή παράκαμψη . Από εδώ και μέχρι το σημείο "Σήμανση" , δεν υπάρχει μονοπάτι πλέον και κινούμαστε με δυσκολία πάνω από καμένους κορμούς .

PictographTree Altitude 1,709 ft

Σήμανση

από εδώ και πάνω η φωτιά έχει περάσει πιο γρήγορα και δεν έχει κάψει το δάσος ολοσχερώς . Βρίσκουμε σήμανση με κόκκινο ή μπλε σπρει καθώς και κόκκινα ταμπελάκια .

Από εδώ και πάνω η σήμανση χάνεται και πάλι μέχρι να ξαναβγούμε στη διασταύρωση με το δρόμο

Κούκος .

Πηγή Γκούρα

η πηγή έχει νερό όλο το χρόνο

PictographRisk Altitude 3,937 ft

λίγο προσοχή ειδικά αν είναι νύχτα . Όταν φτάνεις στο χείλος , αρχίζεις και κινείσαι προς τα αριστερά , πάνω στο χείλος του γκρεμού .

PictographTree Altitude 4,239 ft

Γυμνό δέντρο

μέχρι να φτάσουμε στην κορυφογραμμή υπάρχουν λίγες κορδέλες κομμένες που βοηθάνε . Αλλά δεν είναι ευκολο να τις εντοπίσεις αφού τις έχει κάψει ο καιρός .

Κορυφογραμμή

φτάνωντας στην κορυφογραμμή συναντάμε αριστερά τον πύργο ΟΤΕ καθώς και μία εγκατάσταση πολλών κεραιών . Κινούμαστε Δυτικά , προς την κορυφή Μακρυπλάγι . Υπάρχουν τρεις μικρότερες κορυφές , τις οποίες μπορούμε να παρακάμψουμε κινούμενοι περιμετρικά .

Κορυφή Μακρυπλάγι

1369μ , με τριγωνομετρικό σημείο . Η θέα μοναδική σε μία τεράστια ακτίνα . Φαίνεται καθαρά όλο το λεκανοπέδειο .