Γέφυρα Αρτοτίβας απο Καρέλι (Κυκλική διαδρομή)

Photo ofΓέφυρα Αρτοτίβας απο Καρέλι (Κυκλική διαδρομή) Photo ofΓέφυρα Αρτοτίβας απο Καρέλι (Κυκλική διαδρομή) Photo ofΓέφυρα Αρτοτίβας απο Καρέλι (Κυκλική διαδρομή)

November 30, 2018
November 2018

•   4.3 1 review

near Ano Kampos, West Greece (Greece)

30-11-2018
Η διαδρομή ξεκινά από το χωριό Άνω Κάμπος σε διαμορφωμένο χώρο αναψυχής ανατολικά του ποταμού Εύηνου όπου υπάρχει το Καρέλι και η συρματογέφυρα. Περνάμε τον Εύηνο ποταμό απέναντι (στην δυτική πλευρά) με έναν απο τους δύο τρόπους και ακολουθούμε τον χωματόδρομο. Στα 400 και 700 μέτρα απο την αρχή συνανταμε διασταύρωση Δ1 και Δ2 στις οποίες πάμε δεξιά (υπάρχουν πινακίδες). Συνεχίζουμε βόρεια στην δυτική πλευρά του Εύηνου. Στην διαδρομή υπάρχουν 5 περίπου σημεία με πολύ ωραία θέα προς το ποτάμι (Θέα 1-5). Πριν την γέφυρα υπάρχει οικία και στάνη στην οποία υπάρχουν 6 σκυλιά. Δεν είναι επικίνδυνα. Κατηφορίζουμε στο ποτάμι και συναντάμε το γεφύρι της Αρτοτίβας. Περνάμε απέναντι απ όπου ξεκινά μονοπάτι για 2300 μέτρα περίπου. Το τοπίο και η θέα εδώ είναι πιο ωραία. Απο τα σημεία Θέα 6 - 9 φαίνεται και η γέφυρα. 1 km περίπου απο την γέφυρα συναντάμε απότομη σάρα. Θέλει λίγη προσοχή. 300 μέτρα μετα την σάρα είναι το μισογκρεμισμένο εκκλησάκι του Αγ. Κωνσταντίνου. Συνεχίζουμε και αρχίζουμε να βλέπουμε τον παραπόταμο Κότσαλο του Εύηνου. Από το σημείο Θέα 11 έχουμε πανοραμική θέα προς το σημείο συμβολής των δύο ποταμών. Κατηφορίζουμε προς το ποτάμι και στα 300 μ αν πάμε δυτικά βλέπουμε τον νερόμυλο Πυλαρινού (στα 100μ) ενώ ανατολικά φτάνουμε στον Κότσαλο όπου υπάρχει συρματογέφυρα δίπλα σε ένα κτίσμα για να περάσουμε απέναντι. Συνεχίζουμε σε χωματόδρομο και στα 350 μέτρα υπάρχει η συμβολή των ποταμών Εύηνου - Κότσαλου. Στην διασταύρωση Δ3 πάμε δεξιά (υπάρχουν πινακίδες). Λίγο πριν φτάσουμε στο καρέλι η διαδρομή δίπλα στο ποτάμι και τα πλατάνια που υπάρχουν στην όχθη του είναι πανέμορφη.

Καρέλι - Πεζογέφυρα

!!!

• Photo of Παναγιώτης Καραμπέτσος
    Παναγιώτης Καραμπέτσος Mar 26, 2022

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η !!!!! Στο σημείο 6.8km το μονοπάτι έχει κοπεί απο τα ρευματα του ποταμού και δεν υπάρχει. Αναγκαστήκαμε να βγάλουμε παπούτσια και να διασχήσουμε το ποτάμι σε ρηχό σημείο του για να συνεχίσουμε. (25/03/22)

• Photo of gertzos
    gertzos Mar 29, 2022

Ευχαριστώ για την πληροφορία. Είναι λίγο μετα την συρματόγεφυρα;

• Photo of Παναγιώτης Καραμπέτσος
    Παναγιώτης Καραμπέτσος Mar 29, 2022

Ναι καμεια 200αρια μετρα πιο κάτω. Ρώτησα αυτον στο καφέ μου είπε οτι εριξε πολλες βροχες τον Δεκεμβριο και πλημυρισε το ποταμι και το χαλασε. Υπάρχει απο πιο πανω εναλλακτική διαδρομή που προσπερναει το σημείο. (εγω παντος δεν την είδα, μονο πολυ πυκνή βλάστιση)