ΓΕΝΤΙΚΙ: ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ

October 10, 2023
October 2023

near Chasámpali, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή εκτελέστηκε ως εξής: Ξεκινώντας από το δρόμο Λάρισας-Συκουρίου, στο ύψος του υψώματος Γεντίκι, ανεβήκαμε την πρώτη κορυφή στα βόρεια του υψώματος με τον ιστό και την ελληνική σημαία. Συνεχίσαμε προς το πέρασμα της «Αλεπούς». Κατεβήκαμε προς την επόμενη κορυφή των «Δίδυμων πύργων». Κατευθυνθήκαμε στην επομένη κορυφή με ανέβασμα του μονοπατιού «Εφιάλτης». Στη συνέχεια με νότια πορεία φθάσαμε στην υψηλότερη κορυφή του υψώματος τον «Προφήτη Ηλία». Κατόπιν ακολουθήσαμε τα ευκρινή σημάδια του μονοπατιού του ημιμαραθωνίου και περνώντας διαδοχικά από το «Λούκι», «Σπηλιά του Προφήτη Ηλία» φθάσαμε στην εκκλησιά της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο ύψωμα που δεσπόζει άνωθεν του χωριού Χειμάδι. Συνεχίσαμε δυτικά, παράλληλα με το ύψωμα Γεντίκι, περνώντας από τη θέση «Αμφιθέατρο». Συναντήσαμε μετά, το μονοπάτι «Γολγοθάς», το οποίο ανεβήκαμε και περνώντας μέσα από τη θέση «Πόρτες» φθάσαμε ξανά στην υψηλότερη κορυφή του υψώματος τον Προφήτη Ηλία. Τέλος, από κει και πέρα, ακολουθήσαμε την αντίστροφη πορεία αυτών των σημείων που περιγράψαμε παραπάνω, τερματίζοντας στην θέση που ξεκινήσαμε. Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι, η ορειβασία στο παραπάνω μονοπάτι κρίνεται ιδιαίτερα επίπονη και προτείνεται για καλά προετοιμασμένους ορειβάτες με σκοπό την εξάσκηση τους στην ανάβαση βουνών.