Genova- Na Burguesa- Puig Gros Bendinat ( Palma )

Photo ofGenova- Na Burguesa- Puig Gros Bendinat ( Palma ) Photo ofGenova- Na Burguesa- Puig Gros Bendinat ( Palma ) Photo ofGenova- Na Burguesa- Puig Gros Bendinat ( Palma )

February 20, 2022
February 2022

near Cala Mayor, Baleares (España)

Ruta fàcil desde Genova cap al Puig Gros de Bendinat.
Partim de Genova i anam cap a na Burguesa. Podriem dir que és el tros mes pesat de la ruta casi. La pujada és per asfalt i hi ha bastanta basura per les voreres.
En arribar a na Burguesa, ens ficam cap a dins del pinar per l'unic cami que hi ha. Es un passeig bastant agradable fins que arribam al collet del pastor.
Aqui giram cap a l'esquerra i seguim dret , fins que trobam la barrera del cami de Bendinat, que podem passar pel costat. Al cap de poc, hi ha un desvio a la dreta, que hem d'agafar fins arribar al Puig Gros de Bendinat. Aqui és on tenim les millors vistes de tota la caminada i un bon lloc per descansar una estona.
De tornada, el cami es complica un poc, ja que molts de llocs es de pedres mal compostes i fa mal caminar. Podem pujar fins les antigues canteres de pedra, però no val gens la pena. Si hi anam, recoman anar i tornar pel mateix lloc, ja que sino hi ha llocs que són com a rossegueres i fa molt bon patinar.