Gelida. Castell i Vall de Sant Miquel.

Photo ofGelida. Castell i Vall de Sant Miquel. Photo ofGelida. Castell i Vall de Sant Miquel. Photo ofGelida. Castell i Vall de Sant Miquel.

5 mi
September 16, 2023
September 2023

near Els Taronjers, Catalunya (España)

Sortida avui per les muntayes de l'Ordal, sortint des del poble de Gelida. Una excursió lleugera, d'acord amb el nostre estat de forma i tarannà.

Primer es visita el castell, a la part de dalt del poble i després es fa una volta al que suposo que era la vall de Sant Miquel, pel que deien els rètols del parc. Aquests mateixos rètols fan referència a una mena d'àguila que habita la vall però que ara l'estiu li deu fer mandra sortir. A dalt de tot s'arriba a una urbanització que es diu "safari"... sense comentaris.

Dinar al poble bastant bé, al restaurant Gínjol, l'única pega que no tenien cervesa de barril.

• Photo of IMMA - SOC NATURA
    IMMA - SOC NATURA Dec 13, 2023

Ruta maca per les muntanyes de l'Ordal, amb molt bones vistes, molt assolellada i, per tant, ideal per fer a l'hivern. La baixada té alguns trams curts una mica pedregosos on cal anar amb precaució, però la ruta no presenta més dificultats. M'ha agradat i la recomano. Moltes gràcies per compartir-la!!!