Gebze Denizli ring 20 km

August 19, 2023
August 2023

near Denizli, Kocaeli (Türkiye)

Başlangıç noktasına gelmeden önce Gebze Denizli Merkez Cami köyünde, köy kahvesinde yanınızda getirdikleriniz ile kahvaltı yapıp , başlangıç noktasına o şekilde gidebilirsiniz . Denizli köyünden Denizli Göletine 2 km mesafe vardır. Dere geçişleri var , ama derelerde su yoktur. Yörük yaylaları da muhteşemdi . Sıcaklık pek rahatsız etmedi , püfür püfür esiyordu. Zaman zaman orman içi yürüyüşler de var. ama mevsim olarak baharda yürümek daha uygun olacaktır

PictographLake Altitude 722 ft

PictographLake Altitude 892 ft

PictographLake Altitude 741 ft

cemalustun1959 Aug 23, 2023

Değerli dostlar bende sizler gibi doğa sever bir Denizli köylü olarak memleketime hoşgeldiniz diyorum ve bundan memnuniyet duyuyorum. Uzun yıllardır bende sizler gibi çeşitli bölgelerde doğa yürüyüşleri yapıyorum, özellikle köyüm bölgesinde hem doğamızın tanınması, hem sizin gibi doğa sever dostlara yardımcı olabilmek adına Wikiloc programına çeşitli rotalar yüklüyorum, başlık olarak Denizli Köyü rotaları diye yazarsanız çoğunluğunu benim kaydetmiş olduğum rotalar çıkar karşınıza bunlardan yararlanabilirsiniz, ismim Cemal Üstün - Wikiloc, tan takip edebilirsiniz, sizlere iyi akşamlar, iyi faaliyetler diliyorum ✋

• Photo of Sabriye Çığrıkcı ( Özgür Dağlar Kızı 🫶)
    Sabriye Çığrıkcı ( Özgür Dağlar Kızı 🫶) Aug 24, 2023

Merhaba Doğa Sever ☀️ Yeni yerler görmeyi , keşfetmeyi severim 🙂 Köyünüzü beğendim , Denizli göleti de çok büyük ve çok güzel , kendimi deniz kenarında hissettim . Sadece göl tarafına piknik yapmaya gelenlerin çöplerini orada bırakması hiç hoş değil , temiz kalması için neler yapılabilir? Doğa bizim , sahip çıkmamız gerek 🌹 diğer rotaları da inceleyeceğim , sevgiler 💐

cemalustun1959 Aug 24, 2023

Günaydın Sabriye hanım, bir doğa sever olarak sizi tanıdığıma memnun oldum.Ben Gebze'de yaşıyorum, köyümüzün doğası her ne kadar Doğu Karadeniz, Batı Karadeniz coğrafyasına benzemesede kolay ulaşılabilirliği bizler için yeterince güzel, özellikle Nisan ayı sonları çok güzeldir ve zengin rota oluşumlarına izin veriyor, zamanlarımız uygun olursa bu rotaları bazen birlikte yürüyebiliriz.
    Göletimizin çevre kirliliğine gelince o kirliliği bizim köylülerimiz ve doğa severler değilde piknik için gelen vatandaşlar yaratıyor.
    Gölet Kocaeli büyükşehir kapsamında içme suyu göleti, gölet çevresinde bazen koşu maratonu, oryantiring gibi organizasyonları düzenleniyor, o sebeple belediye arasıra bölgenin temizliğini yapıyor, ancak bu kadar olabiliyor, o sebepten bölgemizin daha çok doğa severler tarafından tanınması için çeşitli rotalar yayınlayarak yardımcı olmaya çalışıyorum, doğada buluşmak üzere sağlıkla kalın 🙏👋👋

• Photo of Sabriye Çığrıkcı ( Özgür Dağlar Kızı 🫶)
    Sabriye Çığrıkcı ( Özgür Dağlar Kızı 🫶) Aug 24, 2023

Günaydın Cemal bey ☀️ ben de çok memnun oldum , rotayı yürürken burası baharda muhteşem olur diyerek gözümde canlandırdım 🙃 çok memnun olurum arkadaşlarımla beraber ,sizin de uygun olduğunuz bir zamanda yürürüz . En az 20 km olsun 🙂 Gebze belediyesi ne güzel organizasyon düzenliyormuş , sevindim . İyi günler dilerim 🐞🍀

cemalustun1959 Aug 24, 2023

Tabiki memnuniyetle olur, ben pazar günleri çalışmıyorum, o sebepten hepimiz için uygun zamanlarda olur, iyi günler dilerim 🙏✋