گدک از مسیر دره برگشت از مُلِ بریده و تنگ گنج آب

Photo ofگدک از مسیر دره برگشت از مُلِ بریده و تنگ گنج آب Photo ofگدک از مسیر دره برگشت از مُلِ بریده و تنگ گنج آب Photo ofگدک از مسیر دره برگشت از مُلِ بریده و تنگ گنج آب

July 22, 2022
July 2022

near Maḩalleh-ye Kūshkak, Fars (Iran)

ساعت پنج صبح از رودخانه مسیر خودمون رو از پاکوب به سمت چشمه‌گدک شروع کردیم.هوا کمی گرفته بود ، ولی اب‌ و مایعات و استراحت های مداوم و انجیر های سیاه مسیر کمک کرد که در این هوای گرفته خودمون رو به زنجیر های قبل از چشمه برسانیم. بعد از صعود از زنجیر ها در کنار سکوی گدک نشستیم. یک نفر که با یک گروه چهار نفره بودند،زودتر از ما رسیده بود. بعد از اینکه لباس ها رو خشک کردیم (گرما) صبحانه ای خوردیم و به پیشنهاد دوستان از مسیری که گروه دیگر آمده بود (مُلِ بریده . تنگ گنج آب)به پایین برگشتیم هوا خیلی خیلی گرم و‌طاقت فرسا بود ولی با رسیدن به مُلِ بریده هوای خنک پذیرای ما بود و خستگی و گرما رو‌ از وجود ما پاک کرد و در نهایت از پشته شرقی گنج آب فرود آمدیم و سفر رو به پایان رساندیم. دوستان شرکت کننده.. محسن کاظمی، مجید عیدی، حمید جناب زاده، مهدی ارسلانپور