Gaziemir/Traz, altı/563 rakımlı tepe/Gaziemir

Photo ofGaziemir/Traz, altı/563 rakımlı tepe/Gaziemir Photo ofGaziemir/Traz, altı/563 rakımlı tepe/Gaziemir Photo ofGaziemir/Traz, altı/563 rakımlı tepe/Gaziemir

May 5, 2021
May 2021

near Yeşil, İzmir (Türkiye)

Gaziemir/Traz, altı/563 rakımlı tepe/Top zakkumlar üstü/Cevizli çeşme/Totem kaya/Pirenlik yanı/Aforozun tepe/Gaziemir
Bu parkuru havanın sıcak olduğu bir dönemde yürüdük. Su kaynaklarını bildiğimiz için fazla sıkıntı yaşamadık.
Parkurun 6,5 km sinde keçi sürüşüne denk geldik. Sürüyü koruyan altı köpeğin saldırısına ugruyordukki çobanın müdahalesiyle sıkıntı olmadan yola devam ettik.
Parkurun 10,59 kmsinde derenin içerisindeki buz gibi kaynak suyunun tadına bakmadan geçmeyin diyebilirim. Su sonrası 563 mt rakıma dik bir çıkışla tepenin yayla diyebileceğimiz kısmına çıktık. Bu tepeden müthiş manzara için kendinizi hazırlıklı tutun.
Parkurun 15,5 km sinde bir evin yanından geçmek zorunda kaldık. Ev sahibinin misafir Perver olmayan davranışı ile karşılaşmış olsakta Cevizli çeşmede akan su ve öğle molası keyfimizi yerine getirdi.
Güzel bir parkur. Uzun yürümek isteyen arkadaşlara tavsiye ederim.