Photo ofGAVARRES. Montnegre - Santa Maria Montnegre - Font Picant - Riu Rissec - Molí Can Llac - Pic Montigalar - Balcó de les Bruixes Photo ofGAVARRES. Montnegre - Santa Maria Montnegre - Font Picant - Riu Rissec - Molí Can Llac - Pic Montigalar - Balcó de les Bruixes Photo ofGAVARRES. Montnegre - Santa Maria Montnegre - Font Picant - Riu Rissec - Molí Can Llac - Pic Montigalar - Balcó de les Bruixes

1986
March 9, 2021
March 2021

near Montnegre, Catalunya (España)

Montnegre. Puig Montigalar.
Iniciem l'aproximació al lloc d'inici des de a prop del municipi de Quart, agafem la GIV-6641 que ens portarà fins a Santa Maria de Montnegre, deixarem el cotxe aparcat devant de la porta d'entrada a Can Oms.
Comencen i anem fins a l'església de Santa Maria de Montnegre, tot seguit ens dirigim cap a la Font de Montnegre per un camí al costat de les cases i poc definit, sortim d'aquí i ens enfilem uns 20 metres fins a tornar al costat d'on tenim el cotxe, ara agafem la pista per anar a Can Pujadas peró abans d'arribar-hi hem d'agafar el camí que va per darrera la casa, seguim per camins ben fressats fins a arribar a un encreuament marcat per una fita poc visible i que marca l'inici d'un corriol amb forta pendent (aneu en compte si és moll) i fins que arribem a la Font Picant de Madremanya, aquí hi passem una estona tot gaudint de l'entorn; seguim una bona estona la Riera de la Font Picant fins a arribar al pont nou que porta el mateix nom.
Ara el nostre interés és tot resseguint el riu Rissec visitar el que queda del Molí de Can LLac i retornem pel mateix camí d'anada fins a un encreuament poc visible marcat per una fita i que ens porta en forta pujada no massa llarga fins al Camí de Montigalar.
Al cap de poc trobem hem d'agafar un encreuament que ens portarà pel costat de bagueny de Montigalar fins al corriol que ens ha de portar al cim del Pic de Montigalar de 467 mts. on podem gaudir d'unes bones vistes.
Després de gaudir una bona estona sortim del Pic Montigalar un cop hem superat un corriol de forta baixada, ens dirigim cap al Balcó de les Bruixes, el trajecte és especialment atractiu i poc exigent que transcorre per la carena entre pedres i arbres. Un cop gaudit una bona estona de les vistes, sortim d'aquí agafam una bona estona el camí d'arribada fins que haurem d'agafar un encreuament que tot passant per la Font del Gossos arribarem al punt de sortida.
Salut i camins. Bona caminada,

Santa Maria de Montnegre

PictographFountain Altitude 949 ft

Font de Montnegre

PictographIntersection Altitude 898 ft

PictographIntersection Altitude 727 ft

Iniciem tram amb forta pendent, en cas de pluja cal anar ben calçats.

PictographIntersection Altitude 449 ft

PictographRuins Altitude 451 ft

Molí de Can Llac

PictographIntersection Altitude 528 ft

Tram de corriol força difús i de forta pujada

PictographIntersection Altitude 790 ft

PictographIntersection Altitude 876 ft

PictographTree Altitude 876 ft

Cim del Montigalar (467 mts)

Pic Montigalar

Tram de corriol de forta pendent de baixada

Balcó de les Bruixes

Photo ofCamí sobre carena amb interessant vegetació Photo ofCamí sobre carena amb interessant vegetació Photo ofCamí sobre carena amb interessant vegetació

Camí sobre carena amb interessant vegetació