GAVÀ - SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - COLL CAN BORI - FONT DEL MAS VILAR - GAVÀ

Photo ofGAVÀ - SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - COLL CAN BORI - FONT DEL MAS VILAR - GAVÀ Photo ofGAVÀ - SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - COLL CAN BORI - FONT DEL MAS VILAR - GAVÀ Photo ofGAVÀ - SANT CLIMENT DE LLOBREGAT - COLL CAN BORI - FONT DEL MAS VILAR - GAVÀ

July 9, 2019
July 2019

near Gavà, Catalunya (España)

Avui he fet la Ruta pels volta'ns de Gavà, Viladecans i Sant Climent de Llobregat , pel Coll de Can Bori
Començo la Ruta en l'avinguda de Miquel de Cervantes (Davant del Parc de Can Guardiola, punt on comença el camí de muntanya).

Continuo la Ruta cap a Sant Climent de Llobregat, a través de GR-92 fins a la Masia de Can Riera Vell on deixo el GR-92 per continuar fins a Sant Climent de Llobregat (on aprofito per esmorzar)

La tornada la faig per l'interior de Sant Climent per la plaça de la Vila des d'on segueixo el GR-92 que passa pel Museu, l'Església, el Cementiri i torna a Can Riera Vell.
Continuo el GR-92 pel Coll de Bori, fins el desvio a la Font de Mas Vilar.
Des d'on continuo la Ruta seguint les marques grogues que en portaran a passar pel pàrquing de la Masia de Can Feral i després de creuar la gran Bassa de Laminació arribo, punt final de la Ruta.

El cotxe es pot deixar en l'aparcament de l'Avinguda de Miquel de Cervantes (Davant del Parc de Can Guardiola), punt d'inici de la Ruta.
També es pot començar i acabar en l'Estació de Tren de Gavà, on hi ha que afegir uns tres quilòmetres mes.

Inici

• Photo of judest15
    judest15 Feb 2, 2021

Annx Tortosa,
    Moltes gràcies pel comentri i valoració
    Aquesta zona dona per moltes Rutes diferentes