Gata (Čisla) - Pazjatva

May 7, 2023
May 2023

near Čisla, Splitsko-Dalmatinska (Hrvatska)

Iz mjesta Čisla kraj Gata do Pazjatve se može doći za pola sata bez nekog većeg napora.

Postoji odličan parking kraj Crkve Sv. Petra i do njega je sve asfaltirano.

Staza do Pazjatve nije markirana i malo se teže orijentirati ali se šumski put nazire i ugažen je. Zbog bujanja vegetacije potrebno se provlačiti na mjestima.

Cijelom stazom se nalaze kameni čunjevi(skup kamenja jedan na drugome) koje su za sobom ostavili drugi planinari kako bi se oni koji dolaze bolje snalazili. Dosta ih se porušilo. Mi smo ih par popravili i napravili dosta novih pa preporučamo isto i svima vama koji budete išli.

Kada dođete "iznad Pazjatve" (slika 4 i četvrti marker na ovom gps tragu) potrebno skrenuti desno sa staze i preko kamenja se spuštati pravo do Pazjatve. Znači nikako nastaviti ugaženom stazom jer ona vodi do dna kanjona Cetine već je potrebno prepoznati drvo sa slike i kod njega skrenuti. Mi smo natavili stazom dok nismo shvatili da nas vodi u pogrešnom smjeru(vidi se i na gps-u) pa smo se vratili natrag. Od tog drveta do Pazjatve je potrebno 10ak min opreznog hoda preko kamenja a pogled sa ovog mjesta govori sve.